KROMOZOM KARDEŞLERİMİ ÇOK SEVİYORUM;

KROMOZOM KARDEŞLERİMİ ÇOK SEVİYORUM; İyiki kromozom kardeşlerimin örnek ablası olmuşum bu yüzden çok mutluyum. Evet bizim insani değerlerimiz yüksektir yalan nedir bilmeyiz ama Yüreklerimiz sevgi doludur. Ve sevgimiz karşılıksızdır. Ama Kardeşlerimle bir arada olmak beni mutlu ediyor diyebilirim. Onlara sarılmak etkinlikler yapmak isterim. Vakit geçirmeyi eğlenmeyi severim. Unutmayın ki bu bir hastalık ya da engeliler günü değildir. Şunu kafanızdan atın artık ! Ben ablası olarak kardeşlerimle gurur duyuyorum kim demiş yapamaz başaramaz beceremez diye biz her şeyi yaparız başarırız beceririz ve çok çalışırız yoruluruz ama bunun üstünden geliriz. Belli ki sizin sevginiz azalmış ki bizleri hor görüyorsunuz öyle bir şey yok sevgimiz karşılıksız olabilir üzülebiliriz sevgiye ihtiyacımız olabilir. Bizde annenin evladıyız kalp kırmayız severiz değer veririz saf olabiliriz sevgimizle kalbimizle duygularımızla oynayamazsınız ben buna izin vermem. Sevgiye muhtaç değiliz kendi kendimizi de sevmeyi biliriz Kromozom kardeşlerimi sizlere ezdirmem ben her zaman onların yanındayım çok şükür kardeşlerimin ailelerine umut ışığı oluyorum. Bizim kalbimizi kırmayın artık birazcık sevin ya sevin Biz bir şey istemiyoruz beklenti içinde değiliz her insan hata yapabilir özür dilemeyi biliriz Biraz sevgi Biraz Saygı Biraz Anlayış istiyoruz sizden yalanı hayatınızdan çıkarın o güzel kalbinizi kötüleştirmeyin sevgi ile iyileştirin sevgi size ilaç gibi gelir. Sevgimiz karşılıksız olsa da mutlu edin.... 21 MART DÜNYA DOWN SENDROMU FARKINDALIK GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN +1 İLE FARKLIYIZ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?