BAHAR GELDİ

BAHAR GELDİ ''Mutluluk'' kapımı çalmaya başladılar. Kapıyı açtığımda bir ne göreyim bana bahar getirmişler. Huzur getirmişler yazı getirmişler. Müziği kısma Tekirdağ Sokakları daha erken bu gece; Eğlenelim çoşalım çılgınca dans edelim. Bir şeyler içelim ve güne kahve içerek uyanalım.. Sevdiklerimizi kırmayalım..; Kemerlerinizi takın uçuşa geçiyoruz. Yaza doğru gidiyoruz yerlerinizi alın keyifler nasıl bu arada çok şükür benim keyfim yerinde. Mutlu muyum ? Evet Mutluyum. Biliyorsunuz ki ! Bazı arkadaşlar benim mutsuz olmamı istiyorlar. Ama ben mutsuz olmayacağım. Sonuna kadar onlara inat mutlu olacağım. Yazın fit olacağım. Yazlıkta vaktimi güzel geçireceğim. Yediklerime içtiklerime dikkat edeceğim. En önemlisi de Spor yapacağım Bol bol denizde havuzda yüzeceğim. Uyku düzenimi de ayarlayacağım. Arkadaşlarımla çok güzel günler geçireceğim. Bundan eminim =))) Vallahi bu müzik dinlemek kadar güzel bir şey yok ! Keşke gitarım olsaydı. İçimdeki müzik sevgisini keşfetmek istiyorum Biliyor musun Rüyamda gitar çalıyordum. İnşallah en kısa zamanda gitar derslerini almak isterim. Sesim çok güzel hem Kitap yazarıyım hem Blogger yazarıyım bir de müzisyen olursam değmeyin keyfime ; Tekirdağ'a döndüğümde zayıflamış olarak geleceğim. İş yerindeki arkadaşların yüz ifadesini görmek istiyorum. Bunun için çok çalışmam gerek ! Karşılarına öyle bir çıkacağım ki Bütün herkesi hayran bırakacağım. Eski Pelini yok edeceğim Bazılarına çok güzel kapak olacak anlayan anlar. zaten tüm gereksizleri hayatımdan çıkardım. Bu yüzden üzgün değilim beni seven seviyor. Ben başkaları için yaşamıyorum ki kendim için yaşıyorum. Başkaları umrumda değil.. Benim için Bahar daha yeni Başlıyor. Umarım yazımı Beğenirsiniz İyi Okumalar

Yorumlar

  1. güzel kararlar almışsın. herkes seni seviyor. kimseye darılma, gücenme, hoşgörüyle herkese karşı güzel duygular yaşarsan kendini mutlu edersin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?