BİR YILDIZ DOĞUYOR




      
   


  
  Küçüklüğümden beri Atilla Taş hayranıyım onun şarkılarıyla büyüdüm. Hiç kimse inanmıyor ama ben inanıyorum çünkü ona olan sevgim hiç bir zaman bitmedi ki şimdi bitsin onun dizilerini çok izlerdim magazin kanallarında izlerdim. Kanal 7 kanalında taş devri programını izlerdim çok gülerdim.. Şimdi ise attığı twetlerden sonra cezaevine girdi ve bir kitap yazdı. Adı da Sakıncalı Çökelek daha okumadım ama okumayı düşünüyorum onun yaşadığı hayatını anlayabiliyorum. Ama bir mucize oldu Atilla Taş Tahliye oldu. O kadar çok sevindim ki mutlu oldum ki size anlatamazdım o duyguyu Dünyalar tatlısı bir eşi var. Adı da Meltem Taş keşke yakından görme şansım olsaydı ama olmadı olsun bizde şarkılarını dinleriz bu arada ben kitabı aldığımda fotoğraf çekinmiştim twittera koymuştum güzel şeyler yazmıştım bir de ne göreyim Atilla Taş beğendi yazısını görünce şok oldum. Hiç beklemiyordum şimdi kendisi de benim gibi kitap yazarı bu yüzden meslektaşım diyorum... 


   
   Belki bir gün yakından görürüm görebilir miyim ? bilmiyorum ama gerçekten çok istiyorum.. O bir yıldız kalbi de sıcak yüreği ise temiz bir insan Meltem Taş da öyle çünkü onları çok seviyorum. Onlar da beni seviyorlar mı ? Orada kafam karıştı sevmeseler de ben hep onların yanında olacağım.... Bu yazılarımı okuyunca ne diyecekler inan bende bilmiyorum beğenirler mi beğenmezler mi ? kafamda deli sorular 


     

  Yıldız gibi parlayacak ben inanıyorum başarılı olacak daha ne kitaplar yazacak bende o kitapları alacağım.. Belki İmza günü olursa giderim imzalattırım ve selfie çekiliriz o kadar çok istiyorum... İnşallah o günü sabırsızlıkla bekleyeceğim Son sözümü yazıp burada sonlandırmak isterim. ''Atilla'' seni yakından görmeyi çok istiyorum çünkü o mutluluğu bende yaşamak istiyorum..'' Ve Yeni Kitabın hayırlı olsun.. Meslektaşım









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?