PRENSES'İN EN ZOR ANI

PRENSES'İN EN ZOR ANI ; Düşünüyorum her şeyi unutup yeniden beyaz sayfa açmak istiyorum. Ama korkuyorum. Ben kendimi ona nasıl anlatacağım duygularımı onunla arkadaş olmak istiyorum. Elimden hiç bir şey gelmiyor ben onu severken hoşlanırken ona aşık olmuşken bunu düşünememiştim. Tek istediğim bir an önce şu yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum aramızda sorun olsun istemiyorum. Onun gözünde iyi birisi olmayı düşünüyorum. Kendimi aklamak kendimi ifade etmek istiyorum. Gerçekten yalnızım çaresizim ne yapacağımı bilemiyorum İçimdeki sırlarla dolu duygularımı nasıl anlatacağım. Hani anlattım diyeyim ya bana kızarsa nasıl toparlayacağım kendimi keşke sevmeseydim keşke hoşlanmasaydım aşık olmasaydım. Anlatsam bana inanmaz ki Hiç Kimselerle paylaşamıyorum bana neler yaptıklarını bana neler yaşattıklarını o gün deseydim böyle korku içinde olmazdım. Yapamadım söyleyemedim benimle eskisi gibi arkadaş olur mu ? Ben onun gözlerine nasıl bakıpta söyleyeceğim. Ben o kitaplardaki masallardaki gibi prenses olmayabilirim ben çok zor günler geçirdim. Benim neler yaşadığımı neler çektiğimi hiç biriniz beni anlamadınız ne aşkta ne arkadaşlıkta yüzüm gülmedi. Sevdiğim kız arkadaşım tarafından büyük bir dost kazığı yedim. Unutmakla geçmiyor sindiremiyorum yapılanları tamam o beni arkadaşı gibi görüyor seviyor. Bende onu arkadaşı gibi görüyorum ve seviyorum ama Üzerimdeki yükü kaldıramıyorum Beni yanlış anladın desem benim amacım kullanmak değildi sadece seninle ilk tanıştığımızdan beri bende sana karşı bir his oldu senden hoşlandım aşık oldum. Bu yüzden senden özür dilemek için yardım istedim. Hiç birisi bana yardım etmedi ve duygularımı içimde yaşamak istedim. Seni gerçekten çok sevdim. Mutluluğumu çok güvendiğim sevdiğim kız arkadaşımla paylaştım ama bana en büyük kötülüğü yaptılar bunca zaman ben görmedim. Senden hoşlandığımı Herkese söylemiş Benim kötü bir amacım yoktu seni kızdırdıysam ne olur beni affet seninle yeniden arkadaş olmak istiyorum sende istersen tabiki sana tüm samimiyetimle duygularımı seni sevdiğimi senden hoşlandığımı sana aşık olduğumu söyleyemedim. Benim senden tek istediğim seninle arkadaş olmak istiyorum lütfen beni affeder misin Bana yapılanları unutamıyorum onlarla konuşmanı istemiyorum Bize bir şans verir misin ? Çünkü sen benim en iyi arkadaşımsın demeyi isterdim ve onun yanında bunları söylerken ağlasam ne der bilemiyorum Bunu söylemek benim için zor allahım ne olur ! İçimdeki sırımı söyleyip kendimi aklamak istiyorum. Başka hiç bir şey istemiyorum ama KORKUYORUM Sadece Arkadaş kalmak istiyorum. Kalbimle değil mantığımla yürümek istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?