YALNIZLIĞIN SOKAĞI

YALNIZLIĞIN SOKAĞI: Ne kadar da sessiz sakin burası sanki etrafında çiçeklerle donatılmış bu sokak öyle güzel ki Buram Buram Kahve kokuları Lavanta kokuları içime bir ferahlık geldi. Efil efil esen rüzgarlar bir başka burası Bir yandan müzik dinliyorsun. Yalnız ama yaralı bir kuş gibisin kanadın yok uçamıyorsun çünkü senin kalbin yaralı öyle değil mi ? İstediğini yazsan da yazmasan da bu senin hayatın bana hayat sana güzel diyorsunuz ya Hayat Bana güzel olsaydı Yanımdakiler asla beni yalnız bırakmazlardı. Hayat çok garip Güzel kıyafetler giysen de Hoş Kokular sıksan da pahalı pahalı takılar alsan da Yeni arabalar alsan da Şoförün olsa da bu mu Hayat Bana Güzel olan hayır değil. Ben çiçekli yalnıızlığın sokağında yürürken; Birden ağlamak gelir o anda yalnızsın istediğin kadar yalnız değilsin de ama öyle çünkü hayat sizin bahsettiğiniz gibi değil. Benim için hayat güzel olabilir ama biliyorum içinizden bana kızıyorsunuzdur. Kızmak çözüm değil çözüm sadece hayatın bir bulmacası gibidir. Kendine bir fincan kahve yap şimdi bu kadar rahat içebilecek misiniz ? Bir kahve gibi düşün hayat bazen acıdır. Bazen de tatlıdır. Her ne kadar iyilik yapsan da o iyilik gerçek bir dostu bir arkadaşlığı kazandırır. Her yalanın bir gerçeği vardır. Ve o gerçekte sizin bana olan inancınız sevginiz yalan söylemeden de yapabilirsiniz sizde geçtiniz yalnızlığın sokağından ! Bilmiyorum yazdıklarımı okuyor musunuz okumuyor musunuz ? Ben size hayatın bazı gerçekleri yazıyorum. Kararlar soygulanmaz ama saatlerce düşündüren bir çok sebepler vardır. Şimdi siz bana güvenmiyorsunuzdur. Ama bana GÜVENİN Bende art niyet aramayın Çünkü Benim de canım yandı zamanında kalbim kırıla kırıla alıştı kırılmaya o sokak bu sokak diye gezdim bulamadım kayboldum senin sizin sokağınızda Gözyaşlarım dindi mi sanıyorsunuz hala dinmedi. Akıttığım gözyaşlarım kırılan kalbimin süsüydü. Artık bende öğreniyorum sizin gibi olmaya çalışıyorum. Geçmişte ne yaşadıysam izi sızısı hala içimde hepsini sildim ama sızım hala devam ediyor. Peki sizin geçmişte kalan acılar çekmediniz mi ? Sızısı içinizde kalmadı mı ? Benim kaldı bak sürüyor işte ; YALAN SÖYLEMEYİ bırakın sadece bu hayatta değer verdiğiniz şeyler olmalı sizin hayatınızda hayatınızın sokağınızdadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?