UNUTULMAYAN EN GÜZEL ARKADAŞLIKLAR

UNUTULMAYAN EN GÜZEL ARKADAŞLIKLAR; Bugün o kadar çok mutluyum ki çünkü Benim Memuriyetimin 10'uncu senesiydi. Sadece sene değil aynı zamanda Mert arkadaşımla Barıştığımız için Güzel Bir Soğuk Baklava dağıttım. Çok güzel bir gün geçirdim eski arkadaşlarımla birlikte vakit geçirmeyi çok istemişimdir. Öyle de oldu ve şunu anladım ki ! Eski arkadaşlarım tarafından sevildiğimi hissettim. Bu Benim için mutlu verici bir şey diyebilirim. Ben Eski arkadaşlarımı seviyorum onlarla birlikte sohbet etmeyi Kahve içmeyi gülmeyi onlarla eğlenmeyi isterim. Ben büyük acılar yaşadım. Ve bu mutluluğumu sevinçlerimi hüzünlerimi eski arkadaşlarımla yani Mert arkadaşımla Yusuf arkadaşımla paylaşmayı isterim. Eğer onlarda isterlerse tabiki eğer ben emekli olursam Kankilerimi ve Birlikte geçirdiğimiz o güzel günlerimizi çok özleyeceğim. Ama Ben Kankilerimden ayrılmak istemiyorum. Gerek arkadaşlarım olsun ama Ben en çok Mert arkadaşımı Yusuf arkadaşımı özleyeceğim. Çünkü onlar benim ailem oldular. Onlara her ne kadar teşekkür etsem azdır. Bazı arkadaşlıklar unutulmuyor ama eğer olur da bir gün Mert Arkadaşım ( ARKADAŞIM OLARAK ) söylüyorum. Askere giderse ona diyeceğim en güzel şey İYKİ SENİNLE ARKADAŞ OLDUK İYKİ VARSIN Hayırlı Teskereler demeyi çok isterdim. Onlar istemediği sürece onlara hiç bir şey almayacağım. Israrcı olmayacağım onları kızdırmamaya kırmamaya çalışacağım. Beni Ben olduğum için seviyorlarmış o kadar çok mutlu oldum ki bunları duyunca hiç bir arkadaşlarımdan duymamıştım. Vay be ne güzel arkadaşlıklar birikmişim Onlara çok teşekkür ediyorum. İçimden bunları yazmak istedim. Eminim Bunları okuyunca ağlayacaklar Onlar da benim gibi hissediyorlar mıdır ? Bilmiyorum küçücük şeylerden kalbimizi kırmayalım Çünkü Ben çok üzülüyorum. Benim tek istediğim sizinle gülüp eğlenmek sohbet etmek Kahve içmek Bir yerlere gitmek istiyorum. Lütfen en azından Bana bu arkadaşlığı gösterin. Çünkü Bende artık sizinle birlikte vakit geçirmek istiyorum. Size söz veriyorum sizi kıracak hiç bir şey yapmayacağım. Bana söyleyin ben kendimi düzeltirim yemin ediyorum. Benim amacım kötü değildi. Sadece sizinle birlikte bir şeyler yapmak istiyorum. Tabiki sizde isterseniz sizin hayatınız sizin kararınız Ben karışamam. Size olan saygım her zaman sonsuzdur. Ben sizleri bir ömür boyu sonsuza kadar hiç unutmayacağım. Sizde Beni unutmayın olur mu ? Arkadaşım olduğunuz için Mert arkadaşıma ve Yusuf arkadaşıma çok teşekkür ederim. Sizlere Minnetarım Bana bu mutlululuğu yaşattığınız için 10 uncu senemi sizinle birlikte kutladığım için çok mutluyum ve çok şanslıyım. İYİKİ VARSINIZ BİRİCİK KANKİLERİM

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?