SEVMEK Mİ ZOR SEVİLMEK Mİ ?

SEVMEK Mİ ZOR SEVİLMEK Mİ ?; Bana sorarsanız sevmek mi zor sevilmek mi ? Diye Ben anlaşılmayı tercih ederdim. Neden biliyor musun ? Herkesin bir hayatı vardır. Elbet herkesin bir derdi vardır. Şunu unutma eğer bir derdin varsa anlatabilirsin. Korkma senin ne derdin varsa benim de vardır. Paylaşmak güzeldir paylaşmak istemiyor olabilirsin içinde yaşayabilirsin. Senin ne derdin var bilmiyorum ama bir kere olsun kimselere yansıtmadım. Bence sende yapmalısın. Ben iyilik yapmayı çok severim. Yardım etmeyi severim ben sadece kırmak için değil içimdeki sevgimi göstermek istedim. İster bana kız ister kızma ama ben böyleyim. Daha nasıl anlatayım kendimi bilmiyorum ki Ben ne yapıyorsam sevdiğim için yapıyorum anladım ki sevmekte sevilmekte yalanmış Keşke bunu belli etmeseydiniz Benim için çok acı verici bir şey artık hiç bir şeyin bir anlamı yok ki ! Ben ne sevmeyi bildim ne sevilmeyi hep yanlış anlaşıldım. Bu dokunuyor bana en iyisi yalnız kalmak ! Çünkü yalnızlık iyi bir şey değil. Sonsuza kadar yalnız kalmak demektir. Sevmek sevilmek öyle zor ki kimseler kırılmasın diye uğraşırken kendimle mücadele ederken bırakın sizin yerinize ben kırılayım zaten kırılmışım buna da alışırım Ben hiç birisiyle küs değilim keşke içimdekilerini görebilseydiniz bırakın ağlayım ağlayınca geçmiyor ama ağladıkça rahatlıyorum. Herkes tarafından yanlış anlaşılıyorum NİYE ya NİYE Sizler için bir şeyler yapmak için illa yanlış anlaşılmam mı gerekiyor. Bir kere de olumlu düşünseniz Benim hakkımda ne olurdu. Galiba ben anladım ben sizler için sevilmiyorum. Çünkü sevildiğimi göremiyorum İçimdeki duygularım gittikçe yalnızlaşıyor. Ben ne yaptıysam sizin mutluluğunuz için yapıyorum. Keşke bunları okusaydınız eminim ki ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız ben sadece susuyorum. Susmak en iyi cevaptır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?