GEÇMİŞİN İZLERİ HALA DEVAM EDİYOR

GEÇMİŞİN İZLERİ HALA DEVAM EDİYOR; Geçmişi kapatalı aylar oldu yıllar oldu. Ama bir insanı derinden yaralamak iyi değildir. Çok güvendiniz onu çok sevdiniz ama sizin sırrınızı herkese söylemek ne kadar doğru şimdi siz söyleyin. Ve bunu yapan da çok sevdiğiniz birisi bunu size yapıyorsa o insan olamamış demektir. Eğer ben susuyorsam bilin ki cevabım hazır sadece zamanı bekliyorum. Bunu yaparak benim canımı yaktı Kalbim kırııldı ama bana onu affet demeyin affedemem neden biliyor musun ? çünkü yapılan şeyleri içimde biriktiriyorum bir çok şeyleri Hayatta en sevmediğim şey bana yapılan Haksızlıklardır. Takma diyorsunuz ama ben takamam boşveremem Bende bir insanım benim de kalbim var. Belli ki Onun Kalbi hiç yokmuş ben bunu anladım. Benden ne istediler bilemiyorum duygularımdan ne istediler anlamış değilim. Böyle devam edin size de bu yakışırdı. Bana bunları yapan her kimse onların da canı yansın istiyorum. Çünkü ben onlar yüzünden ne hale geldim hiç düşünmüyorlar anca kendilerini düşünürler merak etmesinler ben onları düşündüreceğim bakalım karşıma nasıl çıkacaklar karşıma çıkmaya yüzleri olacak mı ? Düşündükçe üzülüyorum ben nasıl bu kızı sevdim nasıl değer vermişim kendime kızıyorum. Benim için o kız gözümden düştü yazmak istemedim günlüğüm olduğun için yazıyorum. Yazınca rahatlıyorum ama bana kendi yüzlerini gösterdiler bende göreceğimi gördüm artık onlar benim hiç bir şeyim olamazlar geçmişi açmak istemedim ama açmak zorundayım unutamıyorum bana neler yaptıklarını kendimi ezdirmeyeceğim yenik düşmeyeceğim. Onlara istediklerini vermeyeceğim. Ben daha unutmadım. Onlar benim duygularımla oynadılar şimdi bende onların duygularıyla oynayacağım. Yüzleri varsa buyursunlar görelim bana yaptıklarının hesabını versinler. Değersiz insanları ne çok sevmişim ya sevmez olaydım o kadar çok saf bir kızım ki öyle iyi niyetliyim ki Bunca zaman nasıl da görmemişim moralimi onlar için bozmayacağım ama ben morallerini bozacağım keyiflerini kaçıracağım bende güçlü bir kızım cesaretliyim şimdi kırsınlar kanadımı kırmalarına izin vermeyeceğim. çoktan hak ettiler bunu içimde ne çok biriktirmişim dolmuşum bir bardak gibi bende o bardakları onların gözü önlerinde kıracağım size hiç bir sırrımı vermeyeceğim Başkalarının sırlarını ortaya çıkarmanıza izin vermeyeceğim. Bundan sonra yanıma hiç kimse gelmesin yerleri yok !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?