BAZI ACILAR UNUTULMUYOR

BAZI ACILAR UNUTULMUYOR ; Canını en çok ne yakar Benim canımı yakanlar çok var. Ama o acılarımı hafifletemiyorum birden ağlayasım geliyor. Ağlayınca hiç geçmiyor ki daha da derinleşiyor. Takma kafana diyorsunuz ama o kadar yoruldum ki sıkıldım ki Ben doğruları söyleyince niyeyse kötü ben oluyorum. Ben kötü değilim görmüyorsunuz ki Ben dürüst açık sözlü bir insanım ben kimseleri kıramıyorum kimseleri üzemiyorum Beni anlayabilecek yanındayım diyebilecek beni teselli edebilecek bir yere gidebileceğimiz gerçek bir arkadaş istiyorum. Bazen acılarım o kadar yoğun ki o kadar çok derin ki ! Hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyorum; Bazı sıkıntılar oldu birbirimizi kırdığımız küstüğümüz oldu. Ama hepsi geçti bir yara izi gibi ! Bu yazdıklarım mutsuzluk üzerine değil. Bu yazdıklarım size anlatamadığım duygularımın iç sesini yazıyorum. Siz Beni mutlu olduğumu düşünüyorsunuz ben mutlu değilim ki sadece içim ağlıyor. Canım acıyor sadece mutlu olduğuma bakmayın. Bazı acılar öyle unutulmuyor işte hepinizin de bir sıkıntısı vardır. Eminim sizin de canınız acıyordur. İnsanlık Hali Bir düşünün aynaya bakıp kendinize sorun Bu kız niye yalnız niye üzgün niye kırgın niye kızgın diye kim bilir ne acısı var. Bu kızın elinizi kalbinize götürün ! Her ne olursa olsun ne acısı varsa ne derdi varsa biz bu kızın yanında olmalıyız ya da sevgimiz nefrete dönmesin. Ama kalpten en en güzel şey İYİLİKTİR. İster Yusuf arkadaşım olsun. İster Mert arkadaşım olsun sizin de bir sürü derdiniz vardır. Acılarınız vardır ya da sıkıntınız vardır. Ama Bunu bir arkadaşla paylaşmak gerekmez mi ? Sizi sevenler vardır. Beni sevenler de vardır. O kalbiniz sevgiyle büyümesine izin verin. Ben ne yapıyorsam kendim için sizin arkadaşlarımın mutluluğu için yapıyorum. Art Niyet aramayın Biliyorum ki Hepimiz yaralı kuş gibiyiz bizde uçup gideceğiz ağlamak insanı rahatlatır. Deniz kenarında oturup içinizi ferahlatın Negatif düşünmeyin karamsar olmayın Her zaman ve Her sabah gülümseyerek başlayın hayatınıza İyilikle mutlulukla pozitifle yaklaşın lütfen biliyorum zordur. Zor olan ne varsa başarabiliriz Hayata Küsmeyin kırılmayın çünkü hiç bir şey için canınızı sıkmayın. Yapabileceğiniz en güzel şey sevginizdir. Kendinizi sevin Bazı şarkılar sizi anlatabilir ama öyle şarkılar vardır ki çok derinden ağlatır. Gülümsemek istemiyorsanız GÜNEŞ'E GÜLÜN o sevginizi Kalbinizi yüreğinizi ısıtır. Her ne acılarınız varsa o acılar canınızı yakar. Çok Tazedir. Ama ben burada olamasam da ikinizin yanındaymışım gibi hissedin. Çünkü Ben Eski arkadaşlarımı seviyorum. Ve bunu tüm samimiyetimle söylüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?