YAĞMUR KOKUSU

YAĞMUR KOKUSU ; Bugün öyle güzel yağmur yağıyordu ki şöyle uzanmak istedim. Sanki üzerime yağsın diledim çünkü ben yağmurları seven biriyim. Elimde sıcacık bir kahvem bir yandan yağan yağmurlar güzel ama eski arkadaşlıklar yağmurdan sonra toprak kokusu insana huzur veriyor sanki yine romantikliğim başladı. işte bana yazdıran ilham veren yağmurlar neler yaptırmıyor ki ! Gözlerini kapat müziğini aç ve yağmurları izle ona ''MERHABA'' de Bazen ne düşünüyorum biliyor musun ? Keşke herkes benim iyi niyetimi anlasalar keşke içimdeki Pelini Fark etseler Oysa ki yağmurlar kadar bende sevdiğimi sevildiğimi hissetsem diye düşünüyordum. İçimdeki yağmurlar öyle bir yağsa kalbimi buz gibi yapsalar ve hiç kırılmasa dalların kırıldığı gibi; yalnız mıyım değil miyim ? Bilmiyorum. Sadece herkesi mutlu etmek istiyorum şöyle eski arkadaşlarımla birlikte bir yerlere gitsek ne bileyim bir kahve içmeye; ama şunu anladım ki o kara şimşek gelecek öyle bir çarpacak ki işte ben ondan korkuyorum. Yusuf'u çok seviyorum arkadaşım olarak onun mutlu olmasını çok isterim sadece o değil aynı şekilde Mert arkadaşım için de geçerli Ben gerçek bir arkadaş istiyorum beni anlayabilen beni tanıyabilen beni hiç kırmayan Bir çiçek gibi sadece büyümek istiyorum. Babamı dedemi halamı anneanemi kaybettikten sonra onlar toprağın altında uyurken ben ellerimi açmış dua ediyorum. Yusuf ile Mert yanımda olmak zorunda değiller sadece onlardan tek istediğim Ben bu acıları yaşarken yağmurların altında ıslanırken Ben onların mutluluğunu isterken Benimle birlikte beni yalnız bırakmasınlar istiyorum. Ne dertleri ne sıkıntıları varsa bana çekinmeden anlatsınlar istiyorum elimden geldiğince arkadaşlarıma yardım eli uzatmak istiyorum. Benim kötü niyetli olduğumu düşünmesinler istiyorum. Çünkü ben iyi niyetliyim kimseleri kıramıyorum. Ben her yağmur gibi ellerimi açmış ıslanmak istiyorum. Her ağladığımda yanımda olmalarını istiyorum bunu niye yazıyorum Gerçek bir dost arkadaş kazanmak istiyorum keşke Mert arkadaşım engeli kaldırsaydı. Söz veriyorum ona mesaj atmayacağım bunaltmayacağım Yusuf arkadaşım içinde öyle arada sadece mesaj atsınlar Birlikte vakit geçirsek iyi günlerimi güzel geçirmek istiyorum. Ben bütün yağmurları çok seviyorum YAĞMURLA BİRLİKTE HUZURLU MUTLU OLMAYI seviyorum. Sadece içimden geçenleri yazmak istedim Belki bir gün anlarlar niye yalnız olduğumu ;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?