KÜÇÜK KÜÇÜK MUTLULUKLAR

KÜÇÜK KÜÇÜK MUTLULUKLAR: Allahım O kadar çok mutluyum ki sanki etrafımda kelebekler uçuşuyor. Neden bilmiyorum Günlüğüm sonunda yüzüm gülmeye başladı. Bu heyecan değil. Başka bir şey aramayın. Çünkü ben arkadaşlarımla mutlu olmak istiyorum. Mert ile aram da düzeldi biraz önce Türk Kahvesi içtik Ben onu kendi haline bırakıyorum. Dedim ki ; Kendini yalnız hissetme dedim. O da yalnızım dedi ne zaman istersen kahve yapabilirim. Allah Razı olsun dedi Artık onun üzerine düşmeyeceğim. Kendi haline bırakacağım onu olduğu gibi kabul edeceğim. Konuştuklarıma dikkatli olacağım sinirlenmeyeceğim istediği kadar Esra desin kıskanmayacağım. Ama Biraz da benimle çok değil de az ilgilensin o yeter başka hiç bir şey istemiyorum ki Hayatım Boyunca böyle mutlu olmamıştım.Galiba Mert de bunu anladı. Bana iyi davranıyor. Benimle konuşuyor. Geçmişi sildik yeniden bir araya geldik Yanlarına arada bir giderim çok gitmem. Yeter ki sıkı bir dost ya da arkadaş olalım. Ama şu engeli kaldırmasını çok istiyorum. Söz mesaj atmayacağım aramayacağım Bunaltmayacağım madem Barıştık aramızda düzeldi. Ben daha ne isterim ki sohbet de edebiliyoruz artık bütün sorunlarımızı çözdük ve ben çok mutluyum. Eğer bu kıskançlığımı çıkarabilirsem eminim rahatlayacağım. Sadece kendime bakacağım. Havalar da ısınıyor. Yaz çiçekleri açılıyor Artık mutlu olma zamanı Eski Arkadaşlarımı çok seviyorum. Bir şey daha farkettim. Normalde Mert Arkadaşım elimden kahve içmezdi. İlk defa Elimden kahve içti ya gerçekten mutlu oldum. Mert de güzel olumlu bir gelişmeler var. Bana karşı hiç soğuk davranmıyor. Sadece kızdırıyor şakayla karışık ben zaten alıştım. İnşalah güzel arkadaşlığımız olur. Eminim Her şey çok güzel olacak ben inanıyorum. Yeter ki o da yusuf ta bana inanır. Beni yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ediyorum. Onlara Mesai arkadaşlarımı da seviyorum Tabiki !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?