AŞK ŞARHOŞU OLDUM BEN BU GECE


                                       AŞK ŞARHOŞU OLDUM BEN BU GECE


  

  Senin için şarkı seçtim sende eşlik etmedin. Benim açtığım şarkılarıma oysa ben kadehimi almıştım elime ''Kırmızı Şarap'' içmek istedim. Şarkı söylemek istedim ama yapamadım yapamazdım. Gözlerimi kapatmak istedim. Ama kapatamazdım çünkü yanımda sen yoktun. Sen olmayınca;



      Ben aşkı yaşarken sen nerelerdeydin ben şarhoş olurken sen kimin gözlerine baktın.. Söyle söylemeye cesaretin yok değil mi ?  Ben böyle aşık olayım savrulayım bir yaprak gibi döküleyim. Sen bunu mu istiyordun al dökülüyorum işte yetmez mi ? Bu yetmez sana ağır olur. Bu sözlerim en iyisi sen bir duble rakı iç eminim sana iyi gelecektir. Biraz acı da olsa sen yine de içmek istersin.. İç Canım sen İç Belki sende dökülürsün kim bilir....!!!!



 ''Aşk'' diye okursun ama bu aşk değil. İşte sen kendini böyle kandırıyorsun böyle de kendini kandırmaya devam et sen zaten aşık olmuşsun bir de bana kafa mı tutuyorsun sen ah bu benim güzel yazılarım olmasa sen ne yapardın acaba hiç düşündün mü ?  Sen bunu da düşünmezsin Ben seni bilirim =))))) 



Sen zaten şarhoş olmuşsun bana ne anlatıyorsun sen git başkalarına serenat yap güller dök onu mutlu et sen anca bunları yaparsın bana yapmazsın ama olsun sana yakışanı yapıyorsun. Sen uyandığında ben gitmiş olacağım.. Unutma gittiğim yerlerde sana mektup yazacağımı sanıyorsan yanılıyorsun... O teselliyi bende bulamayacaksın bunu da biliyorsun değil mi ? Herkes senin gibi olamaz.... Olsa da bile senin yaptığını onlar yapmazlar....  Bunun adı var. En sonunda söyleyeceğim....




                                     AŞK ŞARHOŞU OLDUM BEN BU GECE 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?