İNCİ SU BEBEĞİN ARTIK BİR PELİN ABLASI VAR


                                       
                               
                                    İNCİ SU BEBEĞİN ARTIK BİR PELİN ABLASI VAR


          Öyle çok mutluyum ki İnci Su gibi bir kardeşim olduğu için çok şanslıyım. Ben İnci Su bebeğin ablası olarak onunla neler yapabileceğimizi düşünüyorum. Onunla ilgili her şey yapmak istiyorum. İnci Su için ona öğreteceğim bir çok şeyler var. Emin olun ki İnci Su bebek te benim gibi başarılı olabilmesi için elimden geleni yapacağım. İnci Su çok güzel bir bebek onun gülümsemesi ilk oyun oynayışı ağlayışı yemek yiyişi mutlu oluşu beni öyle çok duygulandırıyor ki size anlatamam. Ablası olduğum için hayaller kuruyorum yeni karar almam için de Süreyya ablamın desteği lazım çünkü İnci Su herşeyi yapabileceğine inanıyorum o güçlü hırslı başarılı çalışkan bir kız olacak bunu biliyorum o yüzden İnci Su da Pelin ablası gibi kitap yazacak o da yazar olacak çünkü İnci Su Pelin ablasını örnek alarak annesini de babasını da mutlu edecek ve annesi babası mutluluktan ağlayacaklar ben bunu hissederek yazıyorum. İnci Su mücadele edecek çok çalışacak kitaplar okuyacak ve Pelin ablasıyla beraber gülüp eğlenebilecek oyunlar oynayacak yemek yiyecek uyku saatlerinde erken saatte uyuyacak sütünü içecek ve sonra da büyüyecek havalar güzel olduğunda Pelin ablası ve annesi İnci Su bebeği alıp parka götürecek salıncakta sallanacak çok mutlu olacak yeni tokalar alacağım. Kıyafetler alacağım Pelin ablası gibi süslü olacak Eeeee çünkü beni örnek alıyor. Ben de kardeşimi çok seviyorum. Ablalık böyle bir şey işte Kardeşim için mücadele edeceğim. İnci Su sende benim gibi yalnız değilsin. Çünkü yanında ben varım seni sevdiğimi sakın unutma olur mu ?  Ben hep senin yanında olacağım. 


Yorumlar

  1. İncisu senin gibi zeki bir ablası olduğuna eminim büyüyünce çok sevinicek.

    YanıtlaSil
  2. Allah bağışlasın çok tatlı gel beni ye diyo.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?