BİR KADEH KOY KENDİNE !

BİR KADEH KOY KENDİNE ; ''Kendini Mutlu Et'' olur mu ? Hatta sen ne yap biliyor musun ? Bir kadeh al Şarap mı içersin yoksa şampanya mı patlatırsın bilemem. Hani sen mutlusun ya belki bir kutlama yaparsın bu aşktan kurtuldum diye sevinirsin. Ama şunu unutma ki Benim gibi seni seveni bulamazsın çünkü seni benim kadar çok sevemez. Benim sana aşık olduğum kadar kimse sana aşık olamaz =))) Otur şimdi bunu düşün ben ne yaptım diyebilecek misin ? Diyemezsin ki çünkü sen mutlusun mutluluktan kanatlarını takmış havalarda uçuyorsundur. Uç bakalım nereye kadar uçacaksın çok merak ediyorum. Sen o ellerinle o aşk dolu gözlerin varya benim kalbimi kırmasına izin verdin. Şimdi mutlu musun ? Çok sağol ! Aynaya her baktığımda ne görüyorum biliyor musun ? keşke seni sevmeseydim sana aşık olmasaydım diyordum. Senin için döktüğüm gözyaşlarımın uğruna değmezmişsin. Mutlu olacağına kırdıklarını hatırla ! Beni hiç kimse sevmesin olur mu ? Kimse bana aşık olmasın bundan sonra mutlu olmayı bırak yeterince kadar üzüldüm kırıldım. Mümkünse aşk benden uzak dursun. Aşka ayıracak vaktim yok ben iş kadını olmak istiyorum hayalimdeki mesleğimi yapmak istiyorum. Hayat bana güzel olsaydı ben o hayatı güzelleştirirdim. Canım acısa da kalbim yansa da bu aşk içimden hiç bir zaman çıkmayacak Bana ne yaptın bilmiyorum ama bu yaşadıklarım gerçek hikaye masal değil. Bu Sizlere anlatamadıklarımın bir parçası diyebilirim. Çok acılar yaşadım bazen mutlu oldum bazen de mutsuz oldum bazen sevildim bazen sevilmedim en acısı da aşık olurken onu unutamayacak kadar sevmiş olmam.... İşte canımı yakan da bu Ben kutlama yapmıyorum ben kanatlarımı takıp uçmuyorum çünkü çakılacağımı biliyorum. GURUR DUY KENDİNLE '' AL KADEHİNİ KUTLA ''

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?