AŞKIN İLK GÖZYAŞLARI

AŞKIN İLK GÖZYAŞLARI; 14 Şubat Sevgililer Gününe ne kaldı ki ! Ben sadece birini çok sevmiştim gerçek olamayacağını bile bile keşke o da beni sevseydi. Gerçek sevgili olamasakta en azından birbirimizin yaz aşkı olmuştuk Ben onu o kadar çok özlüyorum ki yoğun duygular yaşıyorum bir bilseniz siz ne anlarsınız ki şimdi ben sevgililer günümü yalnız mı kutlayacağım onsuz yaz aşkımsız ne yaparım içimdekilerimi neler hissetiklerimi yazıyorum. Bende genç kız gibi mutlu olmak sevmek aşık olmak istiyorum. Biliyorum kimse beni sevmeyecek bana aşık olmayacak anladım mutlu olmak bana haram zaten ne aşkta ne arkadaşlıkta yüzüm gülmeyecek kimler beni dışlayacaklar kimler bana kötülükler yapacaklar ben yalandan sahteden arkadaşlık yapamam anca benim duygularımla oynasınlar Hepiniz dışlayın beni ben yine yalnız kalırım YALNIZLARIN KRALİÇESİ o kim derseniz o da benim Nereden çıkarıyorsun kuruntu yapıyorsun takıntı yapıyorsun deyip durmayın. Ben her şeyin farkındayım. Ağlıyorum karşılıksız bir aşka kapıldım. Ne yazık ki bu aşktan kurtulamıyorum. Her gece kafamı yastığa koyduğum zaman ağlamak geliyor. Şu kalbimi söküp atmak istiyorum kalpsiz olmak istiyorum bir daha benim kalbimi kırmasınlar incitmesinler istiyorum. Üşüyorum gelse de ona sarılsam o güzel sevgisiyle beni şefkatiyle ısıtsın hiç bir şey istemiyorum. Akıttığım gözyaşlarım var ya onlar AŞKIMIN İLK GÖZYAŞLARI bunlar diyebilirim. Kime inanıp kime güveneceğimi kimin yalan söylediğini söylemediğini kim doğru konuşuyor. Kim yalan söylüyor nasıl inanacağım bilmiyorum. Bu durum canımı çok sıkıyor ve ağrıma gidiyor keşke aşk için her türlüsünü bile göze alırım beni ben olduğum için sevin dışlamayın lütfen sadece kalpten samimiyetle yalansız dolansız çıkın karşıma Kötülük istemiyorum artık iyilik istiyorum eğer içinizde varsa;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?