GELECEĞİNİN KAPISINI AÇMAK İSTİYORSAN GEÇMİŞİN KAPISINI KAPATACAKSIN

GELECEĞİN KAPISINI AÇMAK İSTİYORSAN GEÇMİŞİN KAPISINI KAPATACAKSIN ; Geçmiş bulaşıcı hastalık gibi bir şey ne kadar çok takarsan kafana geleceğini asla yaşamayacaksın hiç göremeyeceksin belki de kendine yazık edersin yapma bunu ben daha çok gencim bırak artık şu geçmişi ne yaşandıysa yaşandı önümde bir sürü hayallerim var. Biliyorum yalnızlıktan korkuyorum sıkılıyorum ama insan yalnız kala kala öğreniyor. Bazı şeyleri Kabullenmesi zor gel de bunu kendime anlat şu takıntılı halimden kurtulmak istiyorum. Benim en kötü huyum duygularımı çok fazla belli ediyorum. Bu duygularımı ne yapacağım bilemiyorum. Benim en güzel hediyem hayallerim ve arkadaşlarım hiç bir şey değil. Hayallerimin peşinden gidiyorum içimde nedense bir mutsuzluk var. Geceleri uyumadan önce düşünüyorum neden bu kadar çok kafama geçmişi takıyorum ki keşke geçmişi silebilsem bana bunlar yapılmasaydı bu kadar üzülmezdim. Böylece geçmişi takmazdım. Çok fazla değer veriyorum hiç vermeseydim ben buyum sevgiyle büyüdüm sevgiyle yetiştirildim insanlar öyle değiller işte; Sevmek sevilmek istedim yalansız dolansız çıkarsız iş yerinde böyle insanlar da var. iyi niyetli olmak istemiyorum başıma hep iyi niyetli olmamdan geliyor. Zaten benim halimden anlayanım bile yok ne yazıyorsam artık içimdekilerini hiç kimse anlamadıktan sonra neye yarar. Benim böyle düşünmemi sağlayan davranışlar değil. Gördüklerimdir Kabul ediyorum bende özgüven var. Herkesin yüzlerine açıkça söyleyebiliyorum çünkü öyle olması lazım ben sadece dobracı açık sözlü dürüst biriyim bugüne kadar sustuklarıma saysınlar. Ben konuşunca niye ben kötü oluyorum. Beni sizler değil ben ben olduğum için böyleyim her şeyi görebiliyorum. Anlayabiliyorum tanıyabiliyorum güçlü azimli çalışkan başarılı olsam da ayakta dimdik durabiliyorsam kendim için ailem için hayallerim için duruyorum. Başkaları önemli değil. Geleceğimin kapısını açmak istiyorum açmam için de geçmişi kapatmak istiyorum. Yeni Hayallerimin çıkaracağım Şiir Kitabıma odaklanmak istiyorum. Kendimi motive etmek istiyorum. Hayattaki en büyük şansım benim başarılı olmamdır. Beni anlamayanlar anlamasın yeterince kadar anlamayanım çok Kahvem müziğim Kitap yazmak gitar çalmak olsun o yeter beni anlayan yıldızlarım kahvem meleklerim müziğim anlıyor zaten gerisi umrumda bile değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?