ŞİİR YAZMADAN ÖNCE HAYAL KURUN

ŞİİR YAZMADAN ÖNCE HAYAL KURUN ; Kendinize bir fincan kahve yapın bir düşünün nasıl şiir yazmalıyım diye eminim ki güzel şiirler yazacaksınız çünkü bende bir kitap yazarı olarak ikinci kitabımın içinde hem ayrılık, hem aşk, hem gözyaşı, hem mutluluk var. Daha ne olsun ki ! gerçekten çok heyecanlıyım nasıl bir kitap olacak bende bilmiyorum. Şiir yazmak emek ister sevgi ister güzel bir söz ister. Öyle hayaller kurun ki Şiirleriniz güzel olsun. Bakın bana ben bile hayal kuruyorum. Sevdiğiniz birileri varsa ona şiir yazmak istemez misiniz ? Ben isterdim. Şiir yazmaya başlamadan önce müzik açın kahvenizi alın öyle başlayın bir de masanızın bir köşesinde melek olan kar küresi bulunsun yanınızda size ilham verir. Sizi unutamayan sevdiğiniz varsa çok şanslısınız demektir. Aşkla yazılan şiirlerin bir başka oluyor. Neden biliyor musun ? Hala sizi düşünüyor olması Hala sizi seviyor olması onun için döktüğünüz gözyaşlarınız ona şiir olabilir. Ama yazanı sizin olduğunuzu bilmiyordur. Gerçekten size değer veriyordur. Düşünsenize siz şiir yazarken sevdiğiniz karşıdan sizi izliyordur. İzlerken gülümsüyordur demek ki her bir şiirlerde sadece gözyaşı değil bir umut vardır. Bende o yok işte kendisi olmasa da onu sevebilecek yüreğimde taşıyabilecek şiirlerim kalbim var. Ve sizi nasıl mutlu edeceğini çok iyi bilir sen onun için ağlarken sen onun için şiirler yazarken ve sen onu çok düşünürken o da sizi özlüyordur. Özlemek mi ? Her özlediğinde; acaba mı dersin Sanki rüyadaymışız gibi halbuki rüya değil gerçekmiş şiirde öyle yazılmıyor muydu ? evet öyle yazılıyordu. Dinlediğiniz şarkılarda şiir gibidir. Melodisi sözleri en güzel hediye ne biliyor musun ? sen yazmaya başladığında o şiirin onun için yazıldığını bilmesi ve onun sana olan bakışı onun seni ne kadar çok sevmesi sana sarılması Ona özleminle yazdığın şiirlerin belki onu ağlatabilir işte sende benim gibi ŞAİR olmuşsun onun gözlerinde; ama onun kalbinde asıl Şiir budur ! İŞTE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?