ŞANSIZ PRENSES

ŞANSSIZ PRENSES; Ne Arkadaşlıkta olsun Ne Başka bir şey olsun. Onlardan yana şansım gülmedi benim ben sadece sevilmek istemiştim anlaşılmak istemiştim. Ama anladım ki sevilmemişim Mutlu da olsam mutsuz olsam da bu dünyada istediğim tek şey Barış'tı sevgiydi mutluluktu merhametti yalansız dürüst Beni Her Daim Bırakmayacak Dost Kazığı atmayacak yanımda olabilecek gerçek bir arkadaşım olsun istemiştim. Ama O'da yokmuş ! en çok ne ağrıma gidiyor biliyor musunuz ? Bana yapılan Haksızlıklar Hayatta en sevmediğim şey bu aslında; Bırakın beni ağlayayım nasıl olsa alıştım ağlamaya Ben kendimi anlatamadıktan sonra Hiç Kimse Bana dokunmasınlar çünkü ben şanssız olduğumu biliyorum. Ben herkesi kıskanmam ben sevdiğim arkadaşlarımı kıskanırım çünkü arkadaşlarımı kankilerimi paylaşamam Kankilerim Benim ailem gibidir. Onlarla Birlikte aynı odada çalışmak çok güzel bir mucize diyebilirim. Bana artık yalan söylemeyin beni yalandan sevmeyin. Beni Ben olduğum için sevin ne olur. Kötülüğümü görmeyin art niyet aramayın bana sevgiyle yaklaşın ama yalandan değil. YALANDAN nefret ederim. Çocuk gibi beni kandırmayın O güzel Kalbiniz sevgi ile dolsun. Yalansız olsun Dürüst olsun. Eğer Ben ağlıyorsam ben bana yapılan haksızlıklardan dolayı ağlıyorum yeterince kadar sevilmediğime ağlıyorum. Ben sevgiye muhtaç değilim sadece sizinle gerçek bir arkadaşınız olmak istiyorum. Kankilerimle ne bileyim Kahve içmeye gidelim gezelim istiyorum. Ben işlerden kaytarmıyorum ben gayette işimi severek yapıyorum. Ama siz görmüyorsunuz. Ben ne yapıyorsam sizin mutluluğunuz için her şeyi yapıyorum. Ama Ben işten kaytarıyorum diye bana demediğinizi bırakmıyorsunuz ne zaman kaytardığımı gördünüz ki ne var sanki biraz kahve içsem sohbet etsem arkadaşlarımla zaten ben işimi yapıyorum ne zaman yapmadığımı görüyorsunuz ki söyler misiniz ? Bende insanım Benim de Kalbim var. Niye kırıp duruyorsunuz ki İçimden geçenleri yazıyorum. Ben sizlerden hiç bir şey beklemiyorum. Diyecek hiç bir şey bulamıyorum. Çünkü Benim yüzüm gülmedi gülmeyecekte Ben artık sizinle birlikte Kankilerimle birlikte sevinçlerimi hüzünlerimi sıkıntılarımı Başarılarımı paylaşmak istiyorum. Beni sevebilecek yanımda olabilecek gerçek bir kalbinizi istiyorum. Çünkü Ben Bütün Duygularımla Samimiyetimle yalansız sevgimle kalbimle sizleri seviyorum. Sizlerden sadece bunu istiyorum LÜTFEN !

Yorumlar

  1. Kendini kötü hissetme lütfen. Bu yaşadıklarını bende yaşadım ama hayat devam ediyor . Bütün yazılarını okudum ve çok başarılısın tebrik ediyorum . Allah sana sağlık sıhat versin sen daha çok yaz ki bizlerde okuyalım 🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?