BANA EN GÜZEL HEDİYEYİ VERDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM !

BANA EN GÜZEL HEDİYEYİ VERDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM; Benim için en güzel hediye nedir bilir misin ? Onun benimle ilk tanıştığı akşamdı. Onunla öyle güzel günlerimiz anılarımız oldu ki ! anlatamam. O akşam birlikte oyunlar oynadık eğlendik güldük vakit geçirdik sohbet ettik ben kendimi onunlayken mutlu olduğumu hissettim. Benimle tanıştığından beri bende bir şeyler oldu. Galiba ona aşık olmuştum hoşlanmıştım nasıl oldu bende anlayamadım. ilk defa benim bir yaz aşkım oldu çok mutluydum çünkü onu çok seviyordum. Ve Bunu ona söyleyemedim hep içimde yaşadım çünkü nelerle karşılaşacağımı bilmiyordum. Bir akşam ben şarkı söylemiştim ama gözlerim kapalıydı onun gözlerine bakmak istemedim. Neyse canım hepsi mazide kaldı. Zaten o da başkasıyla mutlu ! Onunla geçirdiğimiz günlerimiz anılarımız olduğu için bana bu mutluluğu yaşattığı için ona çok teşekkür ederim. Her ne kadar beni yanlış anlasa da şunu unutmasın ki ! Benim kötü bir amacım yoktu. Duygularımı söyleyemedim ona çünkü ilk defa benim bir yaz aşkım olmuştu. Onu ben seviyordum. Ben beğeniyordum ben hoşlandım ben aşık oldum. O Benim ilk yaz aşkımdı. Onun öyle bir bakışı gözleri vardı ki ! Unutmamak münkün mü ? Biliyor musun Nerede heyecanlandım. Ben Onun kahve Falına bakarken bana gözlerime bakarak anlat demesinde heyecanlanmıştım ilk defa benim gözlerime bakmıştı. Onunlayken çok mutluydum. Bu duyguyu içimde yaşadım anlatmak istemedim. Artık Bitti şimdi yaz aşkım bir başkasıyla hayatını mutlu geçiriyor. O Başkasıyla mutluyken ben nasıl dayanırım onun mutlu olmasına nasıl alışırım Bilmiyorum. Yüreğimden kalbimden söküp nasıl koparabilirim ki onunla yaşadığımız anılarımızı onunla geçirdiğimiz günlerimizi silip atmamı beklemeyin. Çünkü SİLEMEM Bizimkisi bir gerçekti onu söküp atamam. Yapamam onu bu kadar çok seviyorken ona bu kadar çok aşıkken ondan hoşlanmışken nasıl bırakabilirim. Son bir defa ağlamak haykırmak ona sarılmak istiyorum. Keşke unutabilsem ama olmuyor unutamıyorum Ben sadece tek bir gülü sevdim dikenini sevmedim. Onun hayatından çıkıyorum Belki Onunla güzel bir arkadaş olabileceğimize inanıyorum. Biz beceremedik mutlu olmayı başaramadık ama en azından kendisi mutlu olsun O Mutluysa bende mutlu olmaya çalışırım. Bile Bile Canım bu kadar acırken yanarken bir anda herşeyi silip atmak benim için çok zor olacak Yaz Aşkıma Veda Konuşması gibi oldu. Yazılarım Bana en güzel hediyeyi verdiğin için seninle güzel günlerimiz olduğu için seninle yaşadığımız anılarımız için Benimle o akşam tanıştığın için yaz aşkım olduğun için sana çok TEŞEKKÜR EDERİM. Bunu söylemek istemiyorum ama sana BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUM. Umarım çok mutlu olursun. Seni sevdiğimi asla unutma ama ARKADAŞIM olarak Kendine iyi bak hayatından sonsuza kadar çıkıyorum. Ama ağlayarak HOŞÇAKAL !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?