GÜL RENGİ

GÜL RENGİ ; Öyle güzel güller vardır ki kokusu bile güzeldir. Ama bunun şarkısı bile çok güzel ben bu şarkıyı yazlıkta söylemiştim o günleri unutamıyorum. Çünkü şarkılar hep mi beni anlatır bilemiyorum. Unutamadığım bir şey daha var bana gözlerime bakarak anlat demişti ya işte o anda ben çok heyecanlanmıştım. Onu da unutamıyorum aşk öyle güzel ki keşke benim duygularımla oynamasaydı. Belki her şey güzel olabilirdi olmadı yapamadık Bana hiç kimse gül alan olmadı. Gözlerime öyle güzel bakıyordu ki ben gözlerimi ondan kaçırıyordum ilk defa onun gözlerine bakıyordum. Ona geri mi döndün demeyin hayır ona geri dönmedim benim duygularımla sevgimle aşkımla oynayan birisine niye geri döneyim ki bende onun duygularıyla oynayacağım. O bunu hak etti evet ben onu sevdim ama o benim sevgime layık birisi değilmiş bunu anladım. Canım acıyor Kalbim yanıyor ama bende bir insanım her genç kızlar gibi bende bunu yaşamalıyım. Her gülü sevecek değilim bazen de dikeni de sevmek lazım o diken öyle acıtır ki canını yakar öyle bir yakar ki aşkta böyle değil midir ? sevince de geçmiyor sevmeyince de geçmiyor öyle çabuk unutamıyorsun işte keşke unutabilseydim ama unutamıyorum işte o benim canımı acıtıyor. Dikeni bile yakıyor şu kalbimden söküp atsam diyorum ama sökemiyorum atamıyorum yüreğimden ağlasam da geçmeyecek acılarım zamanı geldiğinde onunla da konuşacağım. Sadece bekleyeceğim kalbimle değil. Mantığımla hareket edeceğim. Ben tek bir gülü sevdim şimdi o gülün dikenini batırıyorum kalbime acısa da geçer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?