ÇİKOLATA MUTLULUK GETİRİR Mİ ?

ÇİKOLATA MUTLULUK GETİRİR Mİ ? Ben çikolatanın mutluluk getirebileceğini düşünmüyorum. Çünkü ne kadar çok çikolata yesen de bir o kadar da mutsuz oluyorsun. Bazen benim de çikolata yiyesim var. Ama yemiyorum biliyorum mutsuz olacağımı Ama çikolatadan daha çok sevdiğim tatlış mı tatlış kankilerim var. Zamanında ikisini çok kırdım üzdüm kızdırdım küstürdüm ama şunu anladım ki ! Hata yapmamayı öğrendim kendimde bir şey fark ettim. İlk defa bana yapılan şakalara alınmıyorum etrafa çiçek saçıyorum. Ve ilk defa arkadaşlarla dışarıya çıkabiliyorum. Keşke Mert Kankimle Yusuf Kankimle de çıkabilsem Hani biraz önce demiştim ya tatlış mı tatlış kankilerim var demiştim şimdi söylüyorum Beni güldüren bana şakalar yapan Mert Kankim ve Yusuf çok tatlı insanlar eski Mert arkadaşım sahalara geri döndü diyebilirim Sonunda bizim yüzlerimiz gülüyor. Allahım ben dünyanın en mutlu en şanslı bir kızım eğer ben bir şeyler alıyorsam kankilerimi sevdiğim için alıyorum biliyorum onlar istemiyorlar bir şeyler almamı almam dediğim gibi sadece içimden geliyor bir şeyler almak ! Keşke Mert arkadaşım whatsapptan engeli kaldırsaydı. Benim amacım sadece onunla iyi bir arkadaş olmak onların gözlerinde iyi birisi olmak istiyorum. Mesela bir derdi olduğunda bir sıkıntısı olduğunda ben yardımcı olabilirim arkadaşları olarak çok bir şey istemiyorum ki aynı şekilde de yusuf arkadaşım için de geçerli çikolata mutluluk getirseydi belki biraz mutlu olabilirdim. Ben artık üzülmek kırılmak küsmek istemiyorum. Yeterince kadar çok üzüldüm yeterince kadar kalbim kırıldı. Heyecanı bıraktım çünkü heyecanlanmak yanlış anlaşılmaya neden olabilir bunu istemem. Ben sadece kalbimin sesini dinlemek istiyorum eğer gitar kursuna yazılırsam bu benim için de güzel olur. Kahve yalnızlığı getirir çikolata desen mutluluğu getirir. Önemli olan kahve değil çikolata değil. Güvenebileceğim inanabileceğim gerçek bir arkadaş istiyorum. Bana Pelin Kankim dedi ya gerçekten eski arkadaşlarım tarafından sevildiğimi hissettim. Ne olursa olsun ben kankilerimin yanlarında arkalarında olacağım. Zamanı bekleyeceğim yeter ki bana inansınlar bana güvensinler benim kötü birisi olmadığımı anlasınlar istiyorum. Hem Mert arkadaşımla Yusuf arkadaşımla aynı odada çalışmak beni mutlu ediyor. Ve duygulandırıyor diyebilirim. Onlara söz veriyorum kıracak kızdıracak hiç bir şey yapmayacağııma yemin ediyorum. Sizi zamanında kırdım kızdırdım tüm pişmanlığımdan dolayı ikinizden özür diliyorum. Beni Affedebilecek misiniz ? Mert Arkadaşım Yusuf arkadaşım çünkü siz benim gerçek bir ailem oldunuz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?