GÜZEL GÜNLER

GÜZEL GÜNLER ; Bir güneşin gülüşünü seversiniz ya; Bende o güneş gibi gülüyorum. Çünkü ben kendimi biliyorum o kadar çok mutluyum ki ! Bu mutluluğum bozulsun istemiyorum. Güzel günler bizleri bekliyor. Hissediyorum aramız hiç bozulmayacak Allahım sonsuza kadar hep sürsün Arkadaşlığımız; Artık bende mutlu olmak istiyorum. Ama sizinle Kötü günler geride kaldı. Şimdi ''GÜZEL GÜNLER'' var. Sizleri anlayabiliyorum. Hepsi geçecek Bütün sıkıntılarınız dertleriniz bitecek ! İçinize atmayın biriktirmeyin. Biliyorum ki bu sizin hayatınız Derdinizi sıkıntılarınızı anlatabilecek bir arkadaş bulabilirsiniz anlatınca çok rahatlayacaksınız. Benim de bir derdim var bir sıkıntılarım var. Anlatabilecek bir arkadaşa ihtiyacım var. Onu da bulamıyorum kime ne anlatsam arkamdan vuranlar var. O yüzden Hiç Kimselere anlatamıyorum sadece yazıyorum içimdekilerini ancak öyle rahatlayabiliyorum bir terapi gibi; aslında sizde yapabilirsiniz arkadaş bulamazsanız bir defter alın bir kalem alın içinizdekileri anlatamadıklarınızı bir deftere yazabilirsiniz şunu unutmayın ki ! Bazı Dostluklar Bazı Arkadaşlıklar Bizim için bir sınavdır. Çok dolusunuz belki ama ağlamak iyidir ağlayınca geçmiyor ama insan rahatlıyor. Bence bunu yapmalısınız öyle bir ağlayın ki yağmurlar dindirmesin Bak gör bir kuş gibi hafifleyeceksiniz acılarınız sıkıntılarınız derdiniz hiç kalmayacak ağladıktan sonra müzik dinleyin derin bir nefes alın nefes verin hiç bir şeyiniz kalmayacak sonra bana teşekkür edeceksiniz Sizin neler yaşadığınızı ben çok iyi biliyorum. Çünkü Benim altıncı hissim çok kuvvetlidir. Her ne kadar birbirimize kızsakta kırılsakta küssekte Biz Arkadaşız yeter ki ''KALPLERİMİZ KIRILMASIN'' olur mu ? Sizin Kalbiniz temizdir. Yüreğiniz Sevgi Bahçesi gibi dolsun...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?