BİR KIRMIZI ELMANIN SİHİRLİ DOKUNUŞU VARDIR.

BİR KIRMIZI ELMANIN SİHİRLİ DOKUNUŞU VARDIR; Biz üç elmanın yarısı gibiyiz dışımız kırmızı ama içimiz tatlıdır. Elma şekeri gibiyiz içine sevgimizi mutluluğumuzu neşemizi o güzel gülümsememizi kattık ! ve elmamızı yeşermeye bıraktık elmalar dalındayken daha da güzelleşir. Bir güneş çıkar ve o güneş elmaları kızartır. Ve Kırmızı olmaya başlar Elmamız Bizde onları toplarız ama sevgiyle çünkü sevgi demek bir emektir. Sevgili Murat Boz ve Soner Sarıkabadayı ne de güzel söylemiş ; İki Medeni İnsanıyız diye ve bizde üç medeni insanıyız Sihirli Bir Şarkı söylersin ve o şarkının büyüsüne kapılırsın Elmalar da öyledir. İşte Bir kırmızı elmanın sihirli dokunuşu vardır. Bir kere dokundun mu ? O elmanın da sihiri vardır. Benim de sihirli dokunuşlarım vardır. En büyük sihirli dokunuşlarım iyiliktir sevgidir mutluluktur. Çünkü Ben sevdiğim arkadaşlarıma sevgimle yaklaşıyorum Benim en güzel varlığım iki güzel temiz kalpli güzel yürekli olan Yusuf arkadaşım ve Mert Arkadaşımdır. Ben ne yapıyorsam onların mutluluğu için yapıyorum Bazen bir elmanın çürüğü gibi olabilirim ama onlar elmanın en tatlı insanlardır. Ben çok değiştim diğer elmalar gibi değilim Dolu Dolu yaşıyorum bu hayatımı; Kimilerin üzüntüsü kimilerin derdi kimilerin bir sıkıntısı vardır. Kendi Hallerine Bırakmak lazım zamanla hepsi geçecektir. Ben tek bir sihirin etkisinde kalabilirim ama benimle mutlu olmaları için elimden geldiğince onların yanlarında olmaya çalışacağım mutsuz da olabilirler mutlu da olabilirler Ben Karışamam tabiki Ben bir kiraz olabilirim Onlar da elma olabilirler. Hani Bir Laf vardır Bilir misiniz ? Yarım Elma Gönül alma bende onların gönüllerini almaya çalışıyorum. Artık Geçmiş Benim için bitmiştir. Çok Şükür Eski arkadaşlarıma kavuştuğum için çok mutluyum Böyle arkadaşlarım oldukları için şanslıyım peki onlar da şanslı mıdır ? Mutlu mudur ? Bilemem Ben şunu anladım ki Israrcı olmayacağım bu da benden kaynaklanıyor olabilir. Kendimi onlar için düzelteceğim ne olursa olsun yeter ki arkadaşlığımız hiç bozulmasın sadece bunu istiyorum Dediğim gibi bir elmayı mutlu etmek zordur. Ama ben her şeyi yaparım ikisi de benim Biricik Canım Kankilerim olur. Umarım yazdıklarımı okuyup ne demek istediğimi anlarsınız ? Eski arkadaşlardan oluşan en güzel şey Bir ailedir. Onlar dediğim eski arkadaşlarım Benim ailemdir. Teşekkür ediyorum iyki varsınız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?