BİR GÜNEŞ GİBİ YENİDEN DOĞUYORUM

BİR GÜNEŞ GİBİ YENİDEN DOĞUYORUM; Uzun zamandan sonra Şöhret kapıları bir kez daha açıldı. Ve ben bu yüzden çok mutluyum Pazartesi günü Youtube çekimlerim başlıyor. Çok heyecanlıyım. Artık Bende youtube fenomenlerden birisi olacağım. Bu sabah güne iyi başladım Ben Kahvaltımı yaparken hiç ummadığım bir anda Mert arkadaşım bizim odaya geldi Arkadaşlara günaydın dedi ve bana da günaydın demeyi unutmadı. Çok güzel bir gündü diyebilirim Öğleden sonra ben bahçede otururken yusuf arkadaşımla konuştum ama çok değil Hatır için konuştum. Sonra Mert geldi yere oturuyordu. Benim gönlüm buna el vermedi dedim gel burda otur dedim o da bana otur dedi. Arkadaşlık böyle bir şey işte; ve ben kalktım çünkü kendimi ağırdan satmam lazımdı. Öyle de yaptım ama O kadar çok mutluyum ki bir güneş gibi yeniden doğdum diyebilirim Pazartesi günü çok heyecanlıyım İş yerinde youtube çekimlerim olacak ve benim ne kadar başarılı biri olduğumu anlayacaklar kendileri gelip biz neden böyle bir kızla arkadaş olmadık neden bu kızı üzdük kırdık diyecekler bana demişti ya sen çok çalışkansın diye Evet Başarılı çalışkan biriyim ama şunu unutmasınlar ki benim en büyük varlığım arkadaşlarım ve ailemdir. Bana demişti ya seni ağlarken görünce üzülüyorum diye şimdi onlar üzülsünler beni yok yere kırdıkları için üzdükleri için ben hiç bir şey yapmayacağım Güneşin doğduğu Her yerde bir umut ışığı vardır. Ve bende umut ışığı olmaya geliyorum Benim ne kadar düşünceli ne kadar iyi niyetli olduğumu içimde kötülük olmadığını göstereceğim onlara o zaman göreceğim onları ve artık mutlu olma zamanı Arkadaşlarımı çok sevdiğimi söyleyeceğim. Çalıştığım iş yerimi temsil edeceğim. Onların isimlerini de vereceğim Sadece içimde kalmasın istiyorum en azından onlar da benim gibi düşünsünler istiyorum. Düşünürlerse tabi Başarmanın en güzel yanı çok çalışmak çok okumak lazım ben bunu başardıysam sizlerin ailemin arkadaşlarımın sayesinde başardım Her ne olursa olsun Kalbiniz yüreğiniz sevgi ile dolsun. İçinizdeki kötülükleri atın hep iyi olun iyi olun ki Güneşi sevin insanları sevin yeter ki kırmayın kırıcı olmayın bir çiçek gibi sevgiyle yaklaşın. Öyle bir yaklaşın ki o çiçek sizin tarafınızdan sevilsin çünkü hayat bizim için daha yeni başlıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?