YENİ YIL DİLEKLERİM

YENİ YIL DİLEKLERİM: Yılbaşı'na daha çok var. Ve benim güzel dileklerim olacak mı ? Bilmiyorum bu 2021 yılı bana uğursuzluk mutsuzluk hüzün getirdi. Bir kere bile yüzüm gülmedi ki ! Şimdi gülsün. Ben çok değiştim keşke beni kıranlar değiştiğimi anlayabilselerdi. Hala onlara karşı kırgınlığım kızgınlığım hiç geçmedi. Nasıl geçecek bu inan bir fikrim yok Artık Kalbim eskisi gibi gülmüyor. O kadar çok kırıldı ki istesem de kalbimi güldüremem mutlu edemem. ikiniz de bana kırgınsınız niye hala kırgınlığınızı sürdürüyorsunuz ki bende bunu anlayamıyorum. Şu inadınızı bırakın gerçekten; Ben sizin bu soğuk davranışlarınızdan çok sıkıldım. Sanki siz hata yapmıyorsunuz bir tek ben yapınca mı ? Kırılıyorsunuz herkes birinci şansı hak eder. Bana o şansı verin Lütfen Sizlerden hiç bir şey beklemiyorum bir şey de istemiyorum ikinizde bana güvenin ne olur. Zaten çok yalnızım bir de ikiniz de beni yalnız bırakmayın Bu kadar kötü kalpli olmayın. Bu 2022 yılında Mert Arkadaşımla Yusuf arkadaşımla barışmak istiyorum. Diğer mesai arkadaşlarımla sağlıklı mutlu bereket huzurlu barış bir yıl geçirmek istiyorum. Bu kırgınlık küskünlük kızgınlık bitsin istiyorum. Eskisi gibi gülüp eğlensek kahveler içsek sohbetler etsek şakalar yapsak güzel olmaz mı ? Haydi Mert Haydi Yusuf bana olan kırgınlığınızı bitirin Kötü günlerimizi geride bırakalım Geçmişi unutalım Hep birlikte çalışalım arkadaşlığımız hiç bozulmasın aramızı bozacak şeylerden uzak duralım. Olumsuz düşünmeyelim. Olumlu düşünelim Pozitif olalım Negatif olmayalım Lütfen bunu başarabiliriz. Lütfen beni arkadaşınız olarak kabul edin söz ikinizi kıracak şeyler yapmayacağım. Kırıcı sözler söylemeyeceğim. Beni üzmeyin beni kırmayın bana kızmayın ne olur. Ben ''ESKİ ARKADAŞLARIMI'' geri istiyorum. Yeni yıl dileklerim bu kadar Sadece beni anlayın istiyorum. Hepsi Bu Başka bir şey değil.;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?