MERHABA GÜNLÜĞÜM

MERHABA GÜNLÜĞÜM Burası benim özel günlük defterim sizlere çok güzel şeyler yazacağımdan emin olabilirsiniz. Çünkü bu günlük sayesinde hayatımı hayallerimi renklendiren ilk defterimsin. Seni bu yüzden seviyorum. Temiz Beyaz sayfa açmak istiyorum. Bu beyaz sayfamdan satırlara yazabildiğim kadar yazacağım. ''Yazmak'' bana iyi geliyor bir terapi olduğu gibi rahatlıyorum. Konuşarak olmuyor. Be günlüğüm içimdekilerini seninle defterimle paylaşıyorum. Yeni defter aldım. Daha yazmaya başlamadım en kısa zamanda başlayacağım. ''MERHABA GÜNLÜĞÜM'' diye başlayacağım yazmaya bir yaprak gibi savurmaya bir rüzgar gibi kapılmaya; Hep mutsuz umutsuz hüzünlü şeyler yazıyorum. Defterime yeni baştan gereksizleri hayatımdan silmeye gidiyorum. Başka uzak yerlere sadece bir okyanus gibi kafamı dinlendirmeye Nereye olursa olsun gideceğim yerde mutlu bir hayat kurmaya derinlere kadar iniyorum. Belki bu çocukluk günlerime ; Mutlu olmana bakmalısın kahve keyfi yapmalısın ya havuz başında ya da sahil kenarında ya da deniz manzaralı kendi evinde yeni hayallere kurmaya güzel yazılar yazmaya kendini iyi hisset her zaman gülümsemeyi eksik etme var mısın ? Benimle yeni hayata merhaba demeye başlayalım mı her şeye rağmen gülümsemeye Aşk defterlerini sakın açma kalbini herkese açma sen sadece kendine güvenmelisin. Cesur olmalısın güçlü durmalısın cesaretli dürüst dobracı olmalısın. Her zaman sakın kendini ezdirme karşılarında sağlam durmalısın. Çünkü sen bir kitap yazarısın kendine odaklanmalısın eminim ki senin gibi kitap yazarları başarılı olurlar. Ve sende o başarıdan başarıya atlayacaksın. Mutluluk senin kapını çalacaktır. Bir güneş gibi doğacaksın gün batımı gibi batacaksın. Hem de tatlı bir gülümsememle..... !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?