BAŞKALARINA BAĞIRMADAN ÖNCE DİNLEMEYİ ÖĞRENİN

BAŞKALARINA BAĞIRMADAN ÖNCE DİNLEMEYİ ÖĞRENİN Önce bağırmadan önce karşındaki insanı dinlemek lazım ! öyle değil mi ? öyle kızarak bağırarak olmaz dinlemeyi bileceksiniz. Davranışlarınıza arkadaşlık ilişkilerine dikkat edeceksiniz. Yok zor durumda kaldım demeyeceksiniz. Birbirimize yardım edeceğiz saygı duyacağız hatalarınızı başkalarında değil. Hatalarınızı kendinizde arayın. Sizlere hiç mi ? öğreten olmadı. Karşındaki insanın halinden birazda anlayın. Hasta mı ? rahatsız mı ? Yorgun mu ? Halsiz mi ? Bitkin mi ? eve gitmek ister mi ? ama yok onun yerine bağırmayı kızmayı tercih ediyorsunuz. Bağırarak kızarak elinize ne geçecek söyler misiniz ? Nerede o sevginiz nerede o iş arkadaşlığı ve nerede o iyilik oturupta düşünüyor musunuz ? Karşımdaki insan kırılır mı ? alınır mı ? üzülür mü ? Diye bir kere olsun hatalarınızı anlayın ya gerçekten kırmaya ne kadar da meraklısınız bir karşındaki insanı da dinleyin ya büyük konuşmak istemiyorum. Ama o kadar çok yoruldum ki arkadaşlarımdan yana yüzüm gülmedi ki ! Ben iyilik yapınca sizler bana kötülük yapıyorsunuz. Bana yapılan haksızlıkları görmezden gelemezdim. Sinirli değilim öfkeli de değilim. Ben sadece doldum. Bir su gibi taştı sabrım peki ben kimlere güveneceğim söyler misiniz ? Hakkımı da savunmak istedim. İşimi severek yapıyorum. Elimden geldiği kadar sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum. Ama siz yardımcı olmuyorsunuz. Siz haklısınız karşınızdaki insan haksız mı ? hep kendinizi düşünüyorsunuz. Başkalarını değil. Umarım yazımı beğenirsiniz BAŞKALARINA BAĞIRMADAN ÖNCE DİNLEMEYİ ÖĞRENİN

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Sayfanız çok sürükleyici ve iç açısı. Takip edip okuyorum. herkese tavsiye ediyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?