DENİZE BIRAKSAM KENDİMİ

DENİZE BIRAKSAM KENDİMİ Denizin güzelliği kalbe yeter ama kalp sevmezse eğer o zaman deniz kendini bırakır. Sahildesin gitar çalmak istiyorsun ağlamak istiyorsun şarap içmek istiyorsun ama aşk öyle değil işte onu görmek istercesine kapılıyorsun onu görmek için hayaller kurarsın ama o kurduğun hayallerin gerçek olamayacağını biliyorsun bildiğin halde niye hayaller kuruyorsun o zaman benimki de iş işte; Gel bu hayallerden vazgeçelim ama sen vazgeçmek istemiyorsun sende haklısın sen onu sevdiğin halde ona hayran olduğu sürece denizlere atılan bir dileğin adın geçiyorsa belki de o dileğin gerçek olur. peki sen hiç denize aşık oldun mu ? Ben sana küsmedim gözlerine küstüm istediğin zaman çok çabuk kırılıyorsun ya da gülü seven dikenine katlanırsın ya o diken sensin aslında beni denizlere atsan da ben yine yüzerim senin için de yüzerim. Öyle şarkılar var ki insanın kalbini iğne gibi batırır. Canın acır ya söylediğin şarkılarda öyle acıtıyor işte Senin için uykusuz kaldım. Uykusuz gecelerimde bile deniz kenarında oturmuş yağmurlar yağarken gözlerime damlacıklar aktı göl oldu. Benim gözlerim yeterince kadar doldu. Taşıyor şimdi de unutmak istediğimi söyledim sana ama unutmak öyle zor ki denizlere anlatsan da dalgalar da seninle mi gelecek gelmeyecek kendini kandırma lütfen sen başkasını seviyorken ben senin mutluluğunu mu izleyecektim. Yok yapamam senin mutluluğun benim mutluluğum demektir. Şu anda kahvemi içiyorum müzik dinliyorum seni düşünüyorum. Yok yok seni düşünmüyorum sadece ne yazsam diye düşünüyorum. Şimdi buralardan gitmek vardı. Gidemiyorum. Uykum geldi gözlerimi kapatsam kendimi bıraksam sadece seni dinlesem hayal ederek yazıyorum ama buraya kadar yazmak insana huzur veriyor yıldızlarım olmasaydı sen olmasaydın kahvem olmasaydı müzik olmasaydı. Ben yazamazdım. Beni çok sevdiğinizi biliyorum. Yazılarımı da sevdiğinizi biliyorum demek istediğim kendinizi denize bırakın gerisi gelir. İçinizde sevgi olsun mutluluk olsun aşk olsun ama nefret kıskançlık olmasın... DENİZE BIRAKSAM KENDİMİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?