BİR YAZ AKŞAMI

BİR YAZ AKŞAMI Öyle serin bir hava var ki sanki ''Aşk'' kokuyor. Sizlere anlatamam biliyorum ki o anı hep hatırlamak istersin. Ya da istemezsin Romantik bir akşam olduğunu hayal edin. Masanızda mumlar şaraplar dinleyeceğiniz en güzel en anlamlı müzikler ve siz balkonuzda otururken O güzel denizin kokusuyla esen rüzgarların ardından ah ah ne güzel anlatıyorsun öyle masal dinler gibi dinliyorum hala seni; Sen yazıları yazarken onlar seni görmüyorlarsa o zaman keyiflerine bakıyorlardır. Bense yalnız bir kuş olmayı beklerken o kuş sana gelmiyorsa kanadı çoktan kırılmıştır.. ''Bir Yaz Akşamı'' diyorsun ya o akşam senin akşamın değil. Yıldızların akşamı şarap olmadan bira olmadan nasıl unutulur ki !! Unutulmaz çünkü derin derin düşünmek istersin ya da denizin kenarında olmayı ya da her geçen günün hesabını sorulmalı ve kalbinden nasıl geçiyorsa yüreğinden çıkan sözler seni düşündürmüyorsa bil ki senin olmadığın bir günü bekliyordur. Kim bilir ve sen sahnedesin keman çalıyorsun herkes seni izliyor. O güzelliğinle büyülüyorsun.. Ben gidiyorum son yazılarımı yazıp hiç kimsenin olmadığı bir yalnızlığa doğru sonsuzluğa doğru adım atıyorum. Size inandırmak zorunda değilim belki ama şuna dikkat etmelisiniz sizin arkadaşlığınızı sahte buluyorsa o gerçek arkadaşınız değil. Demektir Bunu ben çok yaşadım ve herkes inanmak istemediler. Öyle bir an gelir ki sizin sırtınızdan vurabilir. Bence temkinli olun derim sakın kimselere güvenmeyin. O akşam sizin için yalandan da olsa o yalanın başrolünde hep siz oynayacaksınız son perdelerinizi kapattıktan sonra neyin doğru neyin yanlış olduğunu sizlerde annlayacaksınız ama zamanla; Sevmek kadar sevilmek kadar yok bu dünyada ya sevmeyi bileceksiniz ya da sevmek nedir öğreneceksiniz size seni seviyorum der. Ama sevmez yeterince kadar sevilmedik mi ? gökyüzünde olmak parlayacasına kadar yıldızları seçebilmek ve görmemezlikten gelmek ya da tatlı dille her şeyi anlatabilmek mi ? O kadar kafamda sorular var ki çözemediğim aşkı da öyle çözemiyorum işte sende olan olmayan ne varsa her sevmelerin sonunda tatlı bir gülümsemesiyle seni unuturur. BİR YAZ AKŞAMI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?