SESSİZLİĞİMİ BOZUYORUM





                                              SESSİZLİĞİMİ BOZUYORUM




       Bu aralar canım çok sıkkın niye böyle oldum bilmiyorum Sahile gidesim var. Üzerimde kara bulutlar dolaşıyor. O kadar zor durumdayım ki biri de çıkıp demiyor ki neyin var diye Hiç bir şeyden zevk alamıyorum. Keyifle kahvemi içemiyorum keyifle yazamıyorum ki artık gerçekten yoruldum idare etmekten birilerini çekip gitmek istiyorum nereye olursa olsun. Bunaldım günlüğüm; 


               Sessiz kalmak istemiyorum bağırmak istiyorum haykırmak istiyorum ama olmuyor yapamıyorum. Sanki ben güçlüyüm gücüm kalmadı ki bugün yazmaya adadım kendimi yazmak insanı rahatlatıyor seninle konuşmak bana iyi geliyor günlüğüm.. O kadar çok başım ağrıyor ki sanki yılların değil de ayların yorgunluğu varmış gibi hissediyorum. 


   Allah'ım ne olur bana yardım et bu zor durumdan nasıl çıkabilirim ki nasıl başa edebilirim ki Sabırlı ol diyorlar nasıl sabırlı olacağım acaba Boğuluyorum kendi hayatımda boğuluyorum. Sıkıldım o kadar çok sıkıldım ki hiç bir şeyden mutlu olamıyorum. 


 Niye kendimi zorluyorum ki niye hiç bir şeyi başaramıyorum ki güya ben çok başarılıyım hiçte değilim. Ne karar alabiliyorum ne karar verebiliyorum. Anca yanlış yorumlar yapıyorum yapmıyorum bunlar benim düşüncelerim 

  Yalnız kalmak istiyorum ağlamak değil de duygularımı yaşamak istiyorum. Ne olur beni rahat bırakın beni yormayın artık mutsuzluk üzerine yazmıyorum kimselere gönderme yapmıyorum. Her şeyi yanlış anlamayın. Başkası için üzülmüyorum başkası için mutsuz olmuyorum. Lütfen anlayın beni de biraz neyin doğru neyin yanlış olduğuna ben karar vereyim 

                                 
                                           SESSİZLİĞİMİ BOZUYORUM


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?