BİR YANIM MUTLU BİR YANIM MUTSUZ



                                        BİR  YANIM MUTLU  BİR YANIM MUTSUZ




   Tarih : 28.10. 2019
   Günlerden:  Pazartesi
   Yer :  Amasya Belediye Kültür Merkezi
   Konuşmacı  :   DR. Pelin ATAKAN


    Sayın Amasya Belediye Başkanımız Mehmet Sarı' nın düzenlemiş olduğu 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinliğine beni ve annemi davet ederek bizleri onurlandırdı. Ve mutlu etti bu duygusal konuşmayı yapan Gülseval Özkök'e çok teşekkür ederiz.. Bahar Arabacıoğlu ile birlikte çalışan herkese sonsuz teşekkürler diliyorum..


      Bu güzel mutlu günümüzde yanımızda olan Teyzeme Enişteme Nil Teyze' ye ve Prof. Zafer Amcaya Ümit Teyzeme Feride' ye Yasemin Teyzeme Suna ablama Çok sevdiğim Nermin Öğretmenime ve sevdiğim Ayşe ablama İlyas Öğretmenim Özgür Öğretmenim gelemedikleri için Çiçek göndererek beni çok mutlu ettiler.


   Ve o gün geldi Büyük alkışlarla eşliğinde Kürsüye çıktım ve konuşmaya başladım. O kadar çok heyecanlıydım ki bir an konuşamadım. Ama konuştum keşke Bu güzel konuşmayı ''Babam' da izleseydi. Çok mutlu olurdum. Ama şimdi babam yok Bir yanım mutluyken bir yanım hep mutsuz oldu.

 
  Şükran Teyzem' de yazar oldu  Diğer yazarlarla da tanıştım.Ve hepsi de benim meslektaşım oldular. O kadar çok mutlu oldum ki bir çok kitaplarım satılmaya başladı. Meğer doğduğum yerde beni ne çok sevenler varmış anlatamam.  Ama aylar sonra yıllar sonra kimi gördüm. Biliyor musunuz ?

 
   Mehmetcan'ı gördüm o kadar çok ağladım ki arkadaşımı bile özlemişim Kamuran arkadaşımı da bekledim ama gelmedi bir işi vardı. Ama artık daha sık gideceğim. Amasya' ya


 Bütün Cesaretimle başarılı bir şekilde babamın mezarına gittim. İlk defa gittim o kadar derindi ki acılarım hiç geçmedi Kendimi yırttım ağladım. Anneme sarılalarak ağladım. Babam  ile konuştum dertleştim ve yine ağladım kollarımı Ümit Teyze tuttu sağ olsunlar Teyzem de geldi. Bu zor günümüzde Teyzem eniştem kuzenlerim hiç yalnız bırakmadılar.


Ve Amasya Belediye Başkanımız ' Mehmet Sarı' bize ödüllerimizi verdi. Ben mutlu ama onurlu gururlu bir şekilde indim. sonra gösteriler yapıldı çok güzel de eğlendim. Babamı asla yalnız bırakmayacağım. Onu hep seveceğim.


                           

                                   BİR YANIM MUTLU BİR YANIM MUTSUZ 

     

  
                                   

Yorumlar

  1. Babacığın seni görmüştür inşallah. Başarılarını görmesi sana güç verecektir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?