YENİ BİR GÜNE MERHABA


                                             YENİ BİR GÜNE MERHABA 


  

     Öncellikle herkese günaydın demek istiyorum. Ve güne müzik dinleyerek kahve içerek başlamanızı tavsiye ederim.  Çünkü bugün haftanın ikinci yarısı Bugün günlerden ne diye sorarsanız Perşembe günü o zaman yazmaya başlayalım mı ?


             Niyeyse canım bir şeyler yazmak istedi. Bende hemen açtım elimde bitki çayım derin derin düşüncelerimle birlikte yola çıktım. Ve şimdi o yolun başındayım biraz parfüm sıktım üzerime malum bir kişi kokudan rahatsız oluyor.  Kim olduğunu sormayın söylemeyeceğim. Önemi yok benim için ben işime bakarım işte o kadar;


Yarına güzel olmam lazım çünkü yarın 11 ekim yani benim memuriyetimin 8 inci senesi olacak hadi canım az kaldı. Emekli olmama biraz daha gayret ve sabret 9 sene ne ki çabuk gelir. Yine de çalışmak gerekir. Çünkü ben çalışmayı seven biriyim


            Ben gittikten sonra anlayacaklar değerimi kıymetimi ama eski iş yerime gelir miyim ? bilmem yok ya gelmem 😂 niye geleyim ki !! hayat zor ama insan alışıyor zamanla her şey düzelir. Çünkü zaman denen şey ilaç gibidir..


Hiç kimse beni üzemez ve beni kızdıramaz neden mi ? çünkü ben hırslı azimli güçlü biriyim de ondan. =))) şu anda müzik dinleyemiyorum. İş değil dersin hapishane 😂😂 bu yazıyı gerçekten çok sevdim. Umarım sizde seversiniz...

  ''Roman'' gibi yazdım ya helal bana satırlarımın başında cümlelerimin her sonunda hep sen olacaksın.  Beni okuduğun için dinlediğin için yazılarıma ortak olduğun için çok teşekkür ederim.........!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?