SEVMEK Mİ ZOR SEVİLMEK Mİ ?

          


  Sevmek ne güzel bir kelimedir. Ve sen bunu başkasına söylüyorsan eğer bil ki o sevginin gerçek kahramanı sensindir. Ama içinde sevgin varsa mutlusun demektir. Yoksa mutsuz musun ? sen işte tam sevginin nereden başlayacağı belli olmaz. Bir bakarsın sevgi bir anda çıkarmış o zaman sana sormazlar mı ? Senin için sevgi nedir diye ne diyeceksin peki böyle susacak mısın ? hiç mi konuşmayacaksın.  İnan bende bilmiyorum belki de sevginin olmadığı bir yerlerde olurum. Senden herkesten uzak bir şehirde yaşamak gezmek ve huzurlu olmak istediğim ne varsa onu yaşamayı tercih ederim.. 


  '' Kahve varsa müzik varsa deniz varsa'' ve yanımda sen varsan emin ol isteyeceğim en son şey senin mutluluğundur..



 Sevilmek bir kenara bırakalım da senin durumun ne olacak hiç merak etmiyor musun ? hayallerin hayallerinden bu kadar çabuk mu vazgeçeceksin sakın vazgeçme derim. Eğer vazgeçecek olursan sevgin de öyle çabuk biter işte sevgisizlik ne kadar zor öyle değil mi ? sevmekten bile çok acı insan sevdiği halde neden mutsuz olurlar ki bende bunu anlayamıyorum. 


  
 Hayat mı ? bu değil. Sadece sevmenin sevilmenin ne kadar zor olacağını biliyorsundur. Peki niye konuşuyorsun. Çünkü yaşadıklarımdan öğrendiklerimden ders alıyorumdur. Kim bilir....!!!



Söyleyeceğimi söyledim duygularımdan emin olmak istedim. Ama yapamadım çünkü her defasında yalnız kaldığım halde hep yorgun hep mutsuz oluyorum. Şarkılar da öyle aşk gibi söylersin ama sözlerini aklında tutamazsın. Tıpkı sevgiyi böyle hissettiğin gibi benim için zor olan ''SEVMEK''tir.
Sevilmek zor değildir......


                                       
                                       SEVMEK Mİ ZOR SEVİLMEK Mİ ? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?