KEŞKE BURADA OLSAN






                                               
                                                  KEŞKE BURADA OLSAN 




Çocuksu hayallerim olabilir ama en az senin gibi değil. Ben senin rüzgarına kapılsaydım senin sevgine inansaydım burada olmazdım.  Çeker giderdim tıpkı sen nasıl gittiysen bende öyle giderdim.  İşte yapacak bir şey yok biliyorum belki hiç sevmedin mutlu olmadın hep kızdın farkındayım. Bu yazdıklarım bir hikaye aslında; 



    

   Hikaye yazmasını çok severim ama o anı gözünün önünde canlandırırsan üzülen hep sen olacaksın kırılan da sen olacaksın bunun geri dönüşü bile yok oturup öyle seyredeceksin sana yapılanları sana yaşattıklarını ve sende benim gibi yazmaya başlayacaksın uzun zamandır şarkı dinlemiyordum. Kahvemi içtim müziğimi açtım ve Blog yazıyorum çünkü bir şeyler yazmayı çok seviyorum duygularıma tercüman oluyor. Biraz da bana '' TERAPİ'' gibi  geliyor. Bana 




O güzel kokan gülleri alsan kulağıma fısıldasan ''BEN GELDİM'' desen bende mutlu olsam benim mutluluğumda yalan olsa güzel olmaz mıydı ? yorgun gözlerimle her şeyimi yazıyorum bu sana yetmez mi ? yoksa şarhoş mu olmalıyım olamam yapamam beni nasıl bıraktıysan bende öyle olacağım 





  Müzik dinleyeceksen güzel bir şey onu hatırlayabilecek bir şarkı aç derim. Çünkü hatırlamak çok güzeldir. sadece en azından sana iyi gelecektir diye düşünüyorum.. Söyleyemediklerimi anlatamadıklarımı buradan yazarak anlatabiliyorum. Yıldızlarımla konuşabiliyorum yıldızlar kadar da çok yalnızım.. Yalnız değilim yazılarım var müziğim huzurum kahvem var. Sonu güzel bitsin istiyorum. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim..






                                      

                                               KEŞKE BURADA OLSAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?