İSTANBUL AĞLIYOR

                                         
                                                        
                                               İSTANBUL  AĞLIYOR

 ''İSTANBUL'' 



 Sen ne güzel bir şeysin öyle her an seni düşünecek oluyorum. Sanki seni özlüyormuş gibi oluyorum. Bazen de ağlayacak oluyorum o denizi yok mu ?  beni çok uzaklara götürüyor. Çünkü İstanbul'u çok seviyorum o yağmuru kokusu müziği kahvesi sessizliği bir başka sanki huzur veriyor. Bana 



    
 İstanbul havası var oralarda seni hissediyor gibiyim aslında; Çünkü rüzgarı bir başka esiyor. Aşk esiyor sanki kapılıyorum belki de sensizliğime yeniliyorumdur. Siz bilemezsiniz ki onu ben yaşıyorum Beni anlatıyor beni tarif ediyor. Olamaz mı ?  Neden olmasın ki çünkü sen İstanbul'a aşıksın..





Bu gece İstanbul ağlayacak o mutluluğu yaşayacak derin duygular eşliğinde yazılarını yazacak seni isteyecek seni koklayacak tıpkı kalbine nasıl söz geçirdiyse aynısını öyle yapacak senin için ağlayacaksa bırak ağlasın çünkü onun gecesi öyle değil mi ? 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?