UYKUSUZ GECELERİMDE SENİ DÜŞÜNÜYORUM





Bak yıldızların bile yok ne yapacaksın sabahlara kadar oturup güneşin doğmasını mı ? bekleyeceksin bir fincan kahve mi ? içeceksin yoksa müzik mi ? dinleyeceksin gerekirse dinlerim. Yıldızlarım olmasa da seni hayal ederek hissedebilirim, Ben aşkı senin gözlerinde yaşıyorumdur, düşünüyorumdur kim bilir belki de hayal ediyorumdur.  Olamaz mı ? zaten benim de hiç uykum yok her an seni dinleyebilirim.......

    
 Gözlerime yağmur yağsa hiç durmadan yağsın isterim. Yağmuru severim ama sadece kokusunu içime çekerim o an mest olmasını bilirim gel de bunu gözlerime anlat hiç dinlemez ki seni hep ağlamak ister.. Uykusu gelse de gelmese de susmayı hiç bilmez öylece dalmak istersin çok ama çok uzaklara da  gitmek istersin Uykusuz gecelerimde seni düşünüyorum kimi düşünüyorsun diye sormana gerek te yok çünkü her gecenin bir uykusu olmalı aslında her gecenin bir hikayesi olmalı öyle değil mi ? 


    ''Kalbinin sesini dinlemelisin'' çünkü o kalbin melodisi olmaz sadece yaşanır, senin gibi anlatılır tarif edilir güzel duygularla gelinir sende mutlu olursun onun rüzgarına kapılmak istersin çünkü aşk böyle bir şey hiç anlamadan aşık olursun onun gözlerinde kaybolursun güzel bir hikaye oldu benim için de güzel oldu diyebilirim.. Bazen düşünmek istersin yalnız kalmak istersin çünkü sana anlatacaklarım yazabileceklerim her ne varsa yazıyorum hepsini hem de yüzüne söyleyemediklerimi bile daha ne olsun ki 



Senaryo yazdığını düşünsene o senaryoyu sen canlandırıyorsun film gibi oynuyorsun herkes seni izliyor seni düşünüyor seni hissediyor seninle aynı mutluluğu yaşıyor bu seni mutlu etmiyor mu ? ediyor o zaman bende o duyguyu güzel yazılarımla süsleyebilirim nasıl fikir bence güzel bir fikir diyebilirim.... O zaman güzel bir hikayemi burada sonlandırabilirim

                                         
                                 

                              UYKUSUZ GECELERİMDE SENİ DÜŞÜNÜYORUM



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?