YILDIZLARIM SENSİN


'' SEN '' diyorum seninle başlayan yıldızlarıma soruyorum. Çünkü seni anlatıyorum seni hissediyorum. Sen olmayınca yıldızlarım da olmuyor. Bu gece benim yıldızlarım yok bana bakan bana ilham veren beni seven yıldızlarım yok... Yok Pelince' nin yıldızları artık yok kitap mı yazıyorum yoksa yazı mı yazıyorum bilmiyorum. Sende mi beni yalnız bıraktın oysa ben hayallerimden de vazgeçtiğimi sanarken meğer ben başkasının kurduğu hayallerin peşinden gidiyormuşum.... Boşluğumu dolduracak bir kişiyi bekliyorum doldurabilecek mi ? benim yerimi kim benim yerime geçecek KİM KİM KİM KİM KİM geçecek bilmiyorum. Kafamda bir o kadar çok şeyler var ki çözemediğim Çözemiyorum huzurum da kalmadı beni bırakıp çekip gittin yıldızlarımı da aldın benden yüreğimi de kalbimi de ruhumu da aldın Roman mı yazıyorum ne yazıyorum bilmiyorum sevdiğimle hayaller kurarken seninle uyuyorken uyanıırken Neredeydin diyorum.. Mektup gibi yazmaktayım............


  '' YILDIZLARIM SENSİN '' demek istiyorum. Ama diyemiyorum çünkü beni anlayabilecek bir yürek istiyorum beni sevebilecek hissedebilecek birini istiyorum yanımda Ben diyorum yanımda ol diyorum. Niye olmuyorsun senden çok bir şey mi istiyorum.. Hayır istemiyorum sen kalbimde yoksun yüreğimde bile hiç yoksun umrunda bile olmasam sana bunları yazmak istemedim.. Ben seni nasıl sevdiysem senin de öyle sevmeni istedim. Ama SEN sevmemeyi tercih ettin dediğim gibi sen benim hayallerimi yıldızlarımı yüreğimi ruhumu kalbimi çaldın... Sana git mi dedim niye gittin yüreğini al da öyle git dedim........ 


Ama sen ÇEKİP GİTTİN kal yanımda demedin diyemedin biliyordum böyle diyeceğini beni seviyor zannettim meğer sen neymişsin bak şimdi yüreğimden geçen kalbimden geçen sözlerimi değil. Yazılarımı yazıyorum.. Yazınca rahatlıyorum okuyunca anlıyorum.. Anlamak istemiyorsan o zaman gelme yanıma seni de senden alıyorum Yıldızlarımı çaldın benden bende senin hayallerinden çalıyorum... Kırgınlıklarımı kızgınlıklarımı içimde biriktiriyorum bende böyle yazıyorum... Sana kal mı demeliyim yoksa GİT Mİ demeliyim.... Yıldızlarımı aldın PELİNCE diye bir şey kalmadı...... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?