MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?





 Sana mektup yazar gibi sayfalarıma yazıyorum seni çünkü yazarak mutlu oluyorsun. Sende o mutluluğu yaşıyorsun işte sana desem ki bana '' Mutluluğun Resmini '' çizebilir misin ? Merak ettim yapabilir misin ? yapamazsın dimi bende yapamam çizemem ama ben güzel resim yapabilirim.. Sana kalbimi versem kalbimin resmini çizebilir misin peki bilemedim şimdi yapabilir miyim ? acaba yanıma kahvemi almam lazım çünkü kalbinin resmini çizmek değil sen kalbimin bir köşesinde yazılı durabilirsin Ben mutluluğu ancak böyle yazarak anlatabilirim çizerek asla yapamam çünkü çok zor zor olduğu için söylüyorum....


    
  '' MUTLULUK '' kalbinde gizlidir. Kalbinin anahtarıdır açamazsın kilitlenir sadece yüreğinden silinir belki de silinmez bir bakarsın rüzgarına kapılmışsın mutluluktan havalara uçuyorsundur.. Sevmek istiyorsan mutluluğu değil. Kalbini sevmelisin.. Her kalbin bir sesi olmalı içinde sadece senin melodin olsun. Sen çalarsın ben söylerim....



Seni hissediyorum yazarken bazen de mutlu oluyorum çünkü seni severek yıldızlarımı severek aşkımı yaşıyorum... Aşk değil belki senin rüzgarındı... Belki de benim Bilemezsin ki sen kalbinle konuşursun bende yüreğimle konuşurum.. Ben mutluluğun resmini değil. Seninle olan bir fotorafta süslemek başucunda durmak isterim... Seni baktıkça hatırlarım diye bence sende öyle yapmalısın... Seven kalbi ancak sen mutlu edebilirsin.... Yüreğim mi ?  Yüreğim kalsın belki şarkı söyler sana gözlerine bakar sonra sen mutlu olursun.... 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI