PELİNCE NİN 2015 ŞİİRLERİ SEVENLERİYLE BULUŞUYOR





                                      ESKİ AMA  ÇOCUKLUK ŞARKILARIMDAN BİRİSİ


Daha bebektim o zamanlar 
Saçlarım sarıydı 
Üzerimde pembe tulumum vardı.
Duvarlarım perdelerim pembeydi 
Açardım Atilla Taş ' ın pembeli şarkısını 
Onu dinlerdim 
Ne dersin ESKİ AMA ÇOCUKLUK ŞARKILARIMDAN BİRİSİ 


Hala da dinlerim 
Çocukluk şarkılarım diye her gece dinlerdim.
Sabahlara kadar uykusuz kalırdım 
Ama ne yapayım mest oluyorum işte 
Ne yaparsın işte ESKİ AMA ÇOCUKLUK ŞARKILARIMDAN BİRİSİ

Sende benim gibi dinler misin ?
Çocukluk şarkıların var mı ? Senin 
Benim var da Sana Sorayım dedim. 
ESKİ AMA ÇOCUKLUK ŞARKILARIMDAN BİRİSİ

Yorumlar

  1. Sevgili Pelin, sana ait bir şiirse gerçekten hoş bir şiir.. Tebrikler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?