DÜŞLERDE SEVDİM SENİ

DÜŞLERDE SEVDİM SENİ Her şeyi bırakıp sana geldim. Her şeye rağmen ama şunu anladım ki ! sende yarın bir gün beni bırakıp başka yerlere gideceksin sana kapımı açar mıyım ? Bir daha açmam. O kapı sana kapalı artık açmaya çalışma çünkü ben anahtarın kilidini değiştirdim. İstesen de açamazsın bir güneş doğacaksa eğer sana doğmasın sadece bana doğsun ben güneşi seninle bekledim. Ama sen beklemeye değmezsin; 'Ağlamak' bu kadar kolay olsaydı. Ağlamazdım ama şimdi sen başka şehirlerdesin oysa ben ne hayaller kurmuştum seninle sen o hayali yıktın geçtin. Peki mutlu musun ? unuttuğun bir şey var. 'DÜŞLERDE SEVDİM SENİ' sen bunu biliyor muydun ? Bilmezsin seni ne kadar çok sevdiysem sende bir o kadar da yürek yok işte sen böylesin kırdığın yerden kırılırsın. İnşallah yalansız bir kuş olabilecek misin ? Olamazsın ki senin hayatın hep yalandı. Ve sen hep öyle olacaksın işte !! Bugüne kadar sen ne zaman doğruları söyledin ki artık sana inanmıyorum. Güvenmiyorum seni değil görmek ben seninle yaşamak istediğim baharımı da elimden aldın. Mumlarımı yaktım şarap içiyorum sensizliğine şerefe diyorum. Kadehimi hiç kaldırmıyorum. Şarkı sözleri yazsaydım şimdiye kadar sana şarkı söylerdim notaları ezberleseydim. Senin için gitar da çalardım çalmıyorum daha doğrusu çalamıyorum sen benim kalbimi nasıl çaldıysan bende sana bende olan yüreğini veriyorum. Al yüreğini kalbini buradan git....!! Bütün kapılarımı kapatıyorum sonsuza kadar bir daha açılmamak üzere kime mektup yazıyorsan onlara yaz ama bana yazma onlarla olmaktan çok mutlusun. Dilerim ki sende mutlu olursun. Sen olmadan önce ben zaten mutluydum bu hikaye değil. Masal da değil bunlar benim yazmış olduğum duygularımdı. Romantik bir ortamda düşünerek hayaller kurarak bir roman olduğunu hayal edin Roman değil de gerçekte yaşanmışlıkların üzerine yazılmış bir mektup olduğunu hissedin. Üzerine sıkılmış güzel hoş çiçeksi bir kokulu mektup yazmayı hiç düşünmediniz mi ? Bence süper bir fikir diyebilirim... ........DÜŞLERDE SEVDİM SENİ......

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞIK OLDUM GİDERKEN

YILBAŞI KAHVALTISI

MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZEBİLİR MİSİN ?